Vraag

hoe krijg je zichtbare veines?

  • 30 March 2024
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi weten jullie hoe je echt wat meer zichtbare aderen te krijgen zonder zeg maar je hand helemaal af te knellen


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Noah2009 

Dat krijg je door veel te sporten.

Zo'n machine zou ik niet gebruiken.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 4
Badge +3

Hey, ik heb van tiktok gelezen dat je veins krijgt door je armen te trainen met gewichten en dan extra hard in je gewichten te knijpen. Zo krijg je niet alleen veiny handen maar ook sterke armen

ik weet het echter niet zeker maar je kan het altijd proberen

hope this helps <3

Reputatie 2
Badge

Thx @Wees Jezelf Bij Noah & @pixeldreams_ 

Badge

Als je veines wil voor op de lange termijn, dan is het een saai antwoord van train veel en probeer vet te verliezen. 
Als je op dat voor een fotoshoot wil of zoiets. 
Dan kan je trucjes proberen zoals weinig tot geen water drinken (Kijk online hoe je dit precies moet, want dit is niet perse goed voor je), neem een een klein lepetje zout en wat snoep (suiker enz) 30-60 minuten voordat je de fotoshoot of show of wat dan ook hebt. En dan vlak voordat je het wil laten zien, ga je armen trainen, zowel boven als onder armen. Wat pizeldreams zei over knijpen is dan ook handig. 
Nogmaals dit is alleen voor een heel kortetermijn. Dat doen influencers voor fotoshoots of shows enz, maar als je gezonde veines wil, dan moet je gewoon trainen en goed eten.

Ik heb dat zelf, door te veel trainen (en het wordt alleen maar meer lol).

Maar je moet daar niet specifiek voor gaan, niet per se goed ofzo.

Reageer