Vraag

Hoe krijg je een vriendin

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 13 en zoek een vriendin al mijn vrienden hebben iemand en ik ben altijd alleen hoe vraag je überhaupt aan een meisje of ze iets met je wil en vervolgens zeggen ze toch nee en lachen ze je uit en omdat ik blond ben word ik uitgescholden voor albino Soms denk ik zelfs aan zelfmoord maar dan herinner ik me zelf dat ik ook familie heb en dat kan ik hun niet aandoen ik heb nog niet eens gekust met een meisje ik heb al wel 3 keer met een meisje iets gehad maar daarna zeiden ze dat het maar een grapje was voor een spelletje ofzo en dat ze me lelijk en raar vonden terwijl er niks mis met me is ik ben niet eens dik ofz kan iemand me helpen?


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

heyy

heh bah wat naar voor je! ik denk dat je gewoon moet wachten op het juiste meisje en die komt echt nog wel. er komt heus nog iemand op je pat die van je houd zoals je bent. en misschien vind je het niet leuk om te horen maar je bent ook nog helemaal niet oud, je hebt dus nog tijden om een leuke vriendin te vinden. je kan misschien wel op een sport of hobby gaan waar ook meisjes op zitten. zo leer je nieuwe en misschien wel aardige meisjes kennen.

iedereen is mooi ook jij zonder twijfel ook all heb ik je nog nooit gezien (denk ik haha) 

Liefsss F

Reageer