Skip to main content
Vraag

hoe krijg je een meisje in bed

• July 15, 2024
  • 14 reacties
  • 1182 Bekeken

Ik ben 12(jongen) en heb zin in sex maar ik weet niet hoe ik het moet vragen aan mijn vriendin?

Tekst deels verwijderd ivm forumregel 4.

14 reacties

FourceBuurtpoltielover
Forum|alt.badge.img+1

vraag het gewoon of via een spraakbericht maar leg geen druk op haar want dan doet ze het misschien met tegenzin regel ook waar jullie het gaan doen en wie condooms meeneemt en dat allemaal veel sucses

• July 15, 2024

als je een vrienden hebt voor deze reden gaat er sws al iets fout

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 16, 2024

Ik snap dat je seks wil

Maar je bent nog zeer jong ervoor dus ik raad het aan niet te doen 

Want al zeker als je al sperma hebt al zeker niet goed is want ik denk niet dat je aan condooms kunt geraken 

Dus ik zou het zeker niet doen

Wacht maar nog een paar jaar

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 16, 2024

Hoiii,

Op je 12e? Vind ik wel heel vroeg hoor! Wacht maar een paar jaartjes. Niet vervelend bedoeld hoor, maar als het misgaat dan gaat het goed mis!

Groetjes, justGhast

• May 8, 2025

Ik vind deze vraag al raar.

Dit klinkt alsof je een speelgoedje wil gaan gebruiken

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Het gaat er juist om dat je je eigen gevoelens kunt ontwikkelen, ter voorbereiding op een echte relatie later. Ik heb zelf het gevoel dat je in de 'stoere fase' zit. Bedenk dat veel meisjes weinig moeten hebben van stoere jongens die alleen maar meisjes in bed willen krijgen. Voor mij is dat echt een no-go.

Probeer meer je eigen gevoelens te ontdekken, zou mijn advies zijn. Een vriendschap met een meisje opbouwen en kijken of ze je leuker vindt dan alleen vrienden en dan iets hebben met elkaar. Dat vind ik veel normaler en beter voor je ontwikkeling dan 'op jacht gaan' voor de stoerheid. Want verliefd zijn is veel leuker dan stoer tegen je vrienden zeggen 'hey ik heb dat meisje gehad' enzo. Liefde is veel mooier dan een veroveringsdrang. Je kunt jezelf nog gaan tegenkomen in relaties als je hier niet een andere afslag in maakt.

Liefs, xxVera 💋

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 8, 2025

Er zijn heel veel tussenstappen op de weg naar echte seks. Misschien eerst uitgebreid zoenen en dan handwerk en zo verder tot je allebei vertrouwd genoeg bent met elkaar om over te gaan tot de Daad.  Geduld is een mooie eigenschap.  Je wilt haar ook niet afschrikken door te snel te veel te willen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 8, 2025

Hey, ik heb nu een tijdje verkering, en ik ben 13, en we doen allerlei leuke dingen en maken veel lol. En praten vaak over van alles en gaan af en toe samen op pad en grappige foto's maken op aparte plekken enzo, of gewoon een stuk fietsen en zwemmen ofzo. van alles. En zoenen ja en elkaar fijn aanraken ook. Maar seks nog niet, dat komt ooit wel eens. Vind ik mezelf eig nog wat jong voor 😊en ik vind ook dat zij dat bepaald voor het grootste deel (als ik zelf ook dingen wil natuurlijk). Je kunt dus eerst nog héél veel leuke dingen samen doen, en elkaar heel goed leren kennen en weten hoe geweldig verliefd je kunt zijn voordat er wat “meer”gebeurt denk ik. En elkaar aanraken kan al super fijn zijn. Maar dat is mijn mening hoor 😊 geniet van de mooie tijd met elkaar! Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 8, 2025

@Tover01  je bent een gentleman, echt waar.

• May 8, 2025

Het is heel begrijpelijk dat je nieuwsgierig bent naar relaties en seksualiteit, vooral op je leeftijd, maar het is belangrijk om te begrijpen dat seks iets is wat pas later in het leven echt gepast en gezond is om te ervaren. Op je 12e ben je nog heel jong, en het is goed om tijd te nemen om te begrijpen wat relaties, grenzen en consent (instemmen) echt betekenen.

Het is belangrijk om te weten dat seks iets is wat beide mensen willen en zich er volledig comfortabel mee moeten voelen. Het is niet iets wat je zomaar zou moeten vragen zonder eerst te praten over hoe jullie je allebei voelen in de relatie. Een gezonde relatie gaat niet alleen over seks, maar over vertrouwen, vriendschap en respect.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Wat een mooie woorden weer, Tover! 😍

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 9, 2025

Hoi hoi,  helemaal eens met de anderen. ​@Diana , ​@Tover01 en ​@Vera16xx  bijvoorbeeld (en anderen ook!)!verwoorden het precies zoals ik er ook in sta. Mooi gezegd! 

Trouwens Tover volgens mij zijn jullie tweetjes echt super schattig en leuk samen! 🥰

Groetjes liefs Tartan X 

• May 9, 2025

Ik zou zeggen, wacht er vooral nog ff mee. Nieuwsgierig zijn is 1 ding maar ik vind 12 jaar nog echt veel te jong om seks te hebben.

Om uit eigen ervaring te spreken: ik was 15 bij mijn eerste keer en achteraf had ik liever gewacht. Vooral ook omdat de relatie waar ik toen in zat niet echt geweldig was. Niet dat het op het moment niet fijn was maar eigenlijk deden we het omdat we dachten dat seks ‘erbij hoort’ zeg maar.

Toen ik m’n vriendje leerde kennen hebben we wat langer gewacht, ook omdat hij nog helemaal geen ervaring had op dat gebied. Niet dat het super lang heeft geduurd maar toch wel een maandje of 4 voordat we echt iets serieus hebben gedaan.

Verder sluit ik me helemaal aan bij wat er hier al door ​@Tover01 ​@Diana ​@Hackalive en anderen is gezegd.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 10, 2025

Ik vind dat ​@Tover01 helemaal gelijk heeft. Je zou altijd het meisje moeten laten bepalen wanneer zij er klaar voor is. Natuurlijk moet je dat zelf ook zijn! Maar voor meisjes is sex betekent sex, vooral de eerste keer, vaak meer dan voor jongens. Bij een meisje uit mijn klas had een jongen het na de eerste keer direct uitgemaakt.

Dus doe het alleen als je zeker weet dat zij er helemaal klaar voor is. Een eerste keer kan maar 1 keer. En 12 is heel jong. Gewoon lekker mastruberen en eventueel dat samen doen?

Liefs

Kim