Vraag

Hoe krijg je een langere piemel

  • 21 August 2019
  • 7 reacties
  • 1481 Bekeken

Badge
Hoi ik heb een piemol van 6 cm stijf terwijl ik al 15 ben hoe maak ik hem groter? Ps als je een meisje bent zou je het dan erg vinden?

7 reacties

Vraag ik me ook af maar je kan altijd op google zoeken
Reputatie 2
Badge +1
Misschien moet je piemeltje nog groeien
Badge

Ik gebruikt penis zalf en ik ben 16 en die van mijn penis lengte is 20 cm stijve 

Heel lekker

 

Reputatie 1
Badge +1

(Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon)

Wow 20cm is echt lang

Reputatie 2
Badge +1

Er is eigenlijk geen goed bewijs dat methoden die claimen de penis te vergroten zoals pillen, pompen. oefeningen, zalven et cetera… ook echt werken.  Vaak zijn dit gewoon bedrijven die geld willen verdienen aan andermans onzekerheden. Deze dingen kunnen in sommige gevallen zelfs gevaarlijk zijn dus probeer ze ook maar beter niet.  

Er bestaan operaties voor penis vergroting, maar aangezien je 15 bent denk ik niet dat dat een optie is. 

Afvallen of het trimmen van je schaamhaar maakt de penis niet groter, maar kan wel de illusie creeeren van een grotere penis. 

De beste manier om je penis groter te maken is gewoon afwachten. Je zit nog midden in de pubertijd dus er kan nog van alles gebeuren.

Heel veel mannen zijn onzeker over hun penis. Dat is ook begrijpelijk, maar ik denk dat het beter is om te leren jezelf en je lichaam te accepteren ipv allerlei producten en technieken te proberen. De gezondheid van je lichaam is altijd belangrijker dan hoe het er uitziet.  Als een meisje jou niet wilt vanwege de grootte van je penis dan is ze niet goed voor jou. 

Concluderend, het beste is om gewoon af te wachten, probeer geen rare producten of technieken en omarm je lichaam voor hoe het is :)

Badge

ik ben een meisje en een penis van 6 centimeter zal ik best klein vinden

Hey,

Ik denk dat je je er niet te druk over moet maken. Als een meisje jou leuk vind en jij haar smaakt het echt niet uit hoelang jou penis is.

 

Reageer