Hoe krijg ik een vriendin

  • 2 March 2018
  • 8 reacties
  • 565 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben (een jongen) en in 2002 geboren en wil graag een vriendin ik zie heel veel mooie meisjes maar als ik ze wilt vragen klap ik vast kan iemand tips geven

*aangepast door de Kindertelefoon*

8 reacties

Wees gewoon je zelf. Mensen vinden je leuk om hoe je bent. Wacht anders tot er iemand naar jou toe komy
Neem mijn advies niet voor volledig waar aan trouwens....

In ieder geval kun je proberen eerst af te spreken.
Je kunt natuurlijk vanuit daar verder werken, maar dan heb je in ieder geval meer ervaring met meisjes.
een relatie begint bijna nooit uit het niets. hou het eerst bij vriendschap, wordt met close met elkaar en laat doorschemeren dat je die ander wel ziet zitten. overhaast niks, de weg ernaar toe is vaak het leukst
Broer luister goed,

Meisjes vinden vaak spontane jongens leuk.
Dus geef complimenten n zo.
Wees wel je zelf en ga vooral niet biggie doen.
Meteen vragen is niet zo'n goeie optie aangezien het meisje dat jij mooi en leuk vind jou misschien niet 'meteen' leuk vind.
Dus doe rustig aan

Succes
Begin rustig aan en ga er niet te snel op in. Probeer een vriendelijke relatie op te bouwen! Maar niet zo ver alsin beste vrienden waardoor ze niet meer met je wilt. Zorg dat je jezelf blijft en eerlijk bent! Praat soms over je gevoelens en geef complimenten, als je voelt dat de tijd rijp is (dit kan doordat je goede vrienden aan het worden bent, maar ook vooral door dat ze jou vertrouwd) vraag dan aan haar of zij het leuk lijkt om met jou iets te gaan doen, bijvoorbeeld naar de bioscoop ofzo iets gezellig. Na bijvoorbeeld de bioscoop ga je met haar praten en vertel je eerlijk wat je over haar denkt, dat je wel iets meer wilt dan vriendschap! Kijk wat haar reactie is heb het met haar er over als ze vragen heeft! Als je positief reageert moet je wel haar proberen te zoenen. Meiden houden meestal van jongens die initiatief nemen! Zo werkte het bij mij wel. Veel succes Bro!
Heyy, ik ben zelf een meisje en ik zou nooit meteen ja zeggen als iemand die ik amper ken mij verkering vraagt! Duss ik zou een beetje vrienden proberen te worden en tussendoor complimentjes geven zodat ze miss doorkrijgt dat je haar leuk vindt, en uiteindelijk zal je t tog moeten vragen (De meeste meiden vinden nogsteedts dat een jongen t moet vragen)
Maar zodra je al vrienden ben zal t veel makkelijker worden omdat je al makkelijk met elkaar praat enz

Xx
Je krijgt een vriendin als je ook echt een vriendin zoekt
Je gaat niet zomaar random knappe meisjes vragen omdat ze knap zijn
Zo werkt het niet
En het is ook geen wonder dat je dichtklapt bij hun aangezien het heel awkward is om te vragen aan iemand met Wie je nooit praat, daarom moet je dat ook niet doen
Je vriendin is je allerbeste vriend(in), de allerbelangrijkste eigenschap van je vriendin is haar persoonlijkheid
Dus als je iemand wilt vragen vraag Dan niet 1 van die knappe meisjes maar vraag iemand die jij heel erg mag en een meisje van Wie jij denkt "zij heeft echt een leuke persoonlijkheid"
Nou moet ik er ook bij zeggen, jij wilt volgensmij alleen een relatie om maar een relatie te hebben. Das natuurlijk ook niet goed
Neem pas een relatie als je echt verliefd bent op een persoon

Reageer