Vraag

Hoe krijg ik een meisje m’n bed in?

  • 28 October 2019
  • 1 reactie
  • 684 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik ben een jongen van 15 en ik ben nu al een aantal jaar goed bevriend met een oud klasgenootje.

Als ik haar om verkering zou vragen weet ik zeker dat ze “ja” zou zeggen. Alleen weet ik niet hoe ik het haar zou moeten vragen… We hebben dus eigenlijk al een klein beetje verkering. Nou was ik laatst bij haar thuis om een film te kijken en hebben we eigenlijk de hele tijd een beetje elkaar lopen te kietelen of benen over elkaar, aanraken/aaien en ik had haar op een gegeven moment op m’n schoot getild. Dit vond ze allemaal ook leuk omdat ze zelf ook fanatiek mij aan het betasten was. Nu is mijn vraag dus; hoe krijg ik haar mee naar bed?

Ze is een paar jaar ouder dan ik maar is wel een stuk kleiner. Ze is best verlegen en neemt niet snel het initiatief. Ik wil haar heel graag onder de lakens gaan ontdekken alleen hoe zorg ik ervoor dat we de volgende keer ook echt mijn of haar bed in duiken voor het vrijen? De ouders zijn geen probleem want die van haar zijn meestal laat nog weg.

Alvast bedankt voor jullie behulpzame comments😇


1 reactie

Verkering is niet het teken om meteen seks te hebben, ik zou het daarom ook eerst bespreekbaar maken. Als ze er makelijk mee omgaat zou je bijvoorbeeld vragen stellen over dingen op dat gebied. Of je zou haar kunnen vragen of ze ooit heeft getongzoent en of ze dat een keer wil proberen als je een relatie met haar hebt.

Ik zou haar dus niet meteen het bed in lokken

Suc6

Gr. Joey

Reageer