Beantwoord

hoe krijg ik een grote penis?

  • 12 October 2019
  • 12 reacties
  • 1568 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou ik ben 12 jaar oud en me penis is slap 9,4 centimeter en stijf 10,3 cm en ik wil graag een grotere mrt natuurlijkheid hoe krijg ik dat.
icon

Beste antwoord door Anoniempje100 12 October 2019, 17:42

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi @Anoniempjuhh

Voor jou leeftijd is je penis groot
9,4 is een mooie lengte want ik ben 15 en mijn is 15 slap en 17-18 stijf maar weet ik ben ook wat ouder
Badge

Is bij iedereen anders. Ik kreeg op mijn 15e pas een echte groei. Op mijn 17e had ik 21cm, groei nog steeds. Dus doe rustig aan het komt vanzelf.

die van mij is slap 8 en stijf 9,5 dus die van jouw is niet klein hoor

Badge

Ik ben 12 (bijna 13) 

Die van mij is:

Slap: 11,5 

Stijf: 14,5 

 

 

Wat afwachten omdat je nog groeit en ontwikkelt maar weet het gaat niet om de grote maar wat je er later mee kan want je kan een klein piemeltje hebben en later een paar kindjes of een grote en misschien geen kinderen. 

Zo zag ik ooit op tv een interview van een man met een penis van +30cm en veel vrouwen van wow maar wat is hij ermee als hij onvruchtbaar is en dus nooit een kind kan krijgen. Dan zag ik ook nog van een man die transseksueel was na enkele jaren niet tevreden erover was en terug een man wou zijn met een operatie terug een penis konden maken rond de 15cm en 4 dochters had na zijn operatie jaren terug dus je ziet de lengte doet er niet echt toe en mijn excuses voor het wat ongepast woordgebruik maar meiden willen wel eens goed hard genomen worden en hoe groter des te meer pijn voor hen dus niet fijn om pijn te moeten lijden bij iets wat aangenaam zou moeten zijn 

Reputatie 1
Badge +1

Meiden boeit het echt niet of je een grote hebt of niet. Het gaat niet om de maat maar om de daad

Je hebt geluk ik ben 16 en die van mij is sirieus maar 10,2 cm.

Badge

Ik ben 12 en die van mij is pas 6,5 hoe krijg ik die langer en slap is die 4 maar ik wil hem langer ! Weet iemand enkele tips aub typ ze eronder dankjewel alvast en mijn broer heb wel al schaam haar en hij is  14 maar maar ik heb dat nog niet en hij heeft ook al sperma.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon, reactie ging off-topic.

Tekst aangepast op grond =an forumregel 6: plaats geen choquerende, ofonnodige seksuele, details.

Reputatie 7
Badge +17

@Gewoon een vraagje Er is niks wat je kan doen om een langere penis te krijgen.

Reputatie 2
Badge +1

@Gewoon een vraagje 


Wachten tot je ook 14 bent. Ondertussen gewoon lekker genieten. Krijg je wel al dat lekkere gevoel als je klaarkomt? 

Badge

Wat afwachten omdat je nog groeit en ontwikkelt maar weet het gaat niet om de grote maar wat je er later mee kan want je kan een klein piemeltje hebben en later een paar kindjes of een grote en misschien geen kinderen. 

Zo zag ik ooit op tv een interview van een man met een penis van +30cm en veel vrouwen van wow maar wat is hij ermee als hij onvruchtbaar is en dus nooit een kind kan krijgen. Dan zag ik ook nog van een man die transseksueel was na enkele jaren niet tevreden erover was en terug een man wou zijn met een operatie terug een penis konden maken rond de 15cm en 4 dochters had na zijn operatie jaren terug dus je ziet de lengte doet er niet echt toe en mijn excuses voor het wat ongepast woordgebruik maar meiden willen wel eens goed hard genomen worden en hoe groter des te meer pijn voor hen dus niet fijn om pijn te moeten lijden bij iets wat aangenaam zou moeten zijn 

Voor meiden is het soms wel geil als hij iets te groot is qua dikte

Reageer