Hoe komt het dat ik mezelf niet kan beffen?

  • 14 August 2017
  • 3 reacties
  • 6702 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey xxx

Ik ben een meisje van 13 jaar en ik ik vond het vingeren een beetje saai dus dan zocht ik naar een andere oplossing. Ik had op het internet iets gelezen over 'beffen'. Ik heb dit meerdere keren geprobeert maar ik geraak er echt niet aan. Echt frustrerend! Heeft nog iemand dit probleem? En weet iemand misschien een oplssing?

thankssssss Groetzzzzzz

3 reacties

Beste Pannacota,
Ik snap dat het erg vervelend is om altijd maar te vingeren. Het word namelijk eentonig.
Maar jezelf beffen is anatomisch (door de bouw van je lichaam) niet mogelijk. Je ruggenwerven kan namelijk niet zo ver naar voren buigen. Dit komt onder andere door je onderste paar ribben. Dit maakt het dus zoals al eerder gezegd onmogelijk om zelf te doen dit zal dus echt door iemand anders bij jouw gedaan moeten worden. Sorry voor wellicht deze teleurstelling.

Wat je wel kan doen is een mer andere vingers te doen of andere hand of met een douche kop. Sommige meiden vinden het erg fijn als de douchekop in massage stand op hun clitoris staat. Andere genieten weer van het trillen van een elektrische tanden borstel maar stel je deelt deze met je familie is dit voor mij toch wel een no go. Er bestaan ook nog vibrator apps voor op je telefoon deze zou je kunnen proberen...

Mocht ook dit alles te saai zijn bij de Etos en Kruidvat verkopen ze aan de kassa speeltjes. Deze mag je gewoon kopen hier zit namelijk geen minimum leeftijd op. Maar meestal zouden de douche kop en gewoon vinger werk en dit afwisselen een goede tijd moeten voldoen.

Succes met het experimenteren en mocht je nog vragen hebben je bent altijd welkom te vragen.
Groet CR1999
Dat "beffen" wordt gedaan door een ander persoon.
Als je je afvraagt hoe het dan wordt gedaan , dan raad ik je aan om het te bekijken bij Sense.info .
Sense.info is inderdaad een goede bron om deze informatie te verkrijgen.
maar kort gezegt is het een meisje stimuleren bij haar vagina met de mond. dit men doen door te likken zuigen of zachtjes te bijten. likken en zuigen zijn de meest voorkomende methoden

Reageer