Skip to main content

Heey iedereen 

Hoe komen jullie klaar? Ben je juist stil? Of meer hijgen/kreunen en hoe hard gaat dat? 

Ik kan verdomd still klaarkomen.

Heyy,

Ik kan wel erg stil klaarkomen, maar als ik alleen thuis ben en als ik gewoon de tijd heb maak ik soms wel onbewust wat lichte kreun geluiden door het fijne gevoel en dan kan ik me soms wel eens een beetje laten gaan😅

Groetjess, ItsJustMe :)

Als ik alleen ben meestal stil. Als m’n vriend en ik samen ‘bezig’ zijn kreun/hijg ik wel wat meer. Samen is toch fijner dan alleen 😅

Ik denk ik een beetje hetzelfde als @tim16 en @ItsJustMe.

Groet.

@Wolkje 

Hey, iets kreunen heb ik altijd wel maar ik heb wel de controle 😉 normaal zo stil mogelijk en als ik alleen thuis ben maakt het weer niks uit. 

Liefs, Tover xxx

Tijdens aftrekken hijg ik zachtjes maar moment van klaarkomen kreun ik best hard, kan het ook niet inhouden dan. Wel chill dat jullie stil kunnen zijn 😊

Als ik masturbeer ben ik stil.  Ik kom dan klaar met een soort snik.  Maar samen maak ik veel meer geluid, zeker als er niemand anders in huis is.

Ik kom meestal stil. Maar als ik alleen thuis ben soms wel een lichte kreun. Maar helaas gebeurt dat niet zovaak. Dus je gaat er vanzelf aan wennen om stil te zijn

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Ikbenanoniem_mei2024  als er mensen thuis zijn ben ik meestal stil maar als ik alleen thuis ben kreun en hijg ik wel. We hebben een vrijstaande woning dus dan kan ik ook echt los gaan

@Ikbenanoniem_mei2024  als er mensen thuis zijn ben ik meestal stil maar als ik alleen thuis ben kreun en hijg ik wel. We hebben een vrijstaande woning dus dan kan ik ook echt los gaan

@Aubien 

Dat is wel lekker om dan los te gaan, zo is het bij mij dus ook 

Bij mij word mijn ademhaling een stuk dieper waardoor ik vanzelf wel zucht. Alleen op het échte moment is er een zacht kreuntje, verder niks. Ik kruis dan mijn benen en draai me op een zij. En als ik dan soort van 'knijp' met mijn lipjes voel ik steeds schokjes door me lichaam gaan. Zo kom ik dus meestal klaar als ik me streel. Echte s*ks heb ik nog niet gehad. Ik streel me trouwens over mijn broekje. Is dat raar of heeft iemand van jullie dat ook? Vind dat gewoon fijner dan in mijn broekje. 

Bij mij ook hijgen en mischien een zachte kreun/zucht maar zoals andere het hierboven al zeiden als er niemand thuis is ga ik wel hard hijgen en expres kreunen en echt los, of ik zeg of roep dan soms geile dingen weetjewel - het is dan een extra iets om harder klaar te komen 

Ik probeer eerst inn mijn mond te pissen. Daarna ga ik aftrekken maar dan hijg ik meestal

Reageer