Vraag

hoe kan je weten of iemand sperma heeft zonder te vragen?


Badge

ik wil soms weten of iemand sperma heeft maar hoe kom ik hierachter, zonder het te vragen???


12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Jonasc2007 

Wat is je vraag? Want elke jongen heeft sperma.

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge +1

@NaamVergeten ik denk dat hij bedoelt als iemand dat heeft, want op je 9e heb je nog geen sperma

 

Reputatie 7
Badge +19

Niet… tenzij je met diegene seksuele dingen gaat doen en hij klaarkomt. Maar als de jongen ouders is dan 14 dan heeft ie het waarschijnlijk wel (meestal dan, soms ook niet)

Badge

Niet… tenzij je met diegene seksuele dingen gaat doen en hij klaarkomt. Maar als de jongen ouders is dan 14 dan heeft ie het waarschijnlijk wel (meestal dan, soms ook niet)

Maar kun je het dan niet aan iemands uiterlijk zien ik bedoel dat als iemand jong uit ziet dat hij het nog niet heeft??

Reputatie 7
Badge +5

Als die persoon in de pubertijd komt, dus zwaardere stem krijgt, sneller begint te groeien, donkere been en armharen krijgt. Maar de een is later dan de ander het blijft dus gokken

Reputatie 7
Badge +19

Niet… tenzij je met diegene seksuele dingen gaat doen en hij klaarkomt. Maar als de jongen ouders is dan 14 dan heeft ie het waarschijnlijk wel (meestal dan, soms ook niet)

Maar kun je het dan niet aan iemands uiterlijk zien ik bedoel dat als iemand jong uit ziet dat hij het nog niet heeft??

Mogelijk inderdaad aan de uiterlijke kenmerken van de puberteit, maar uiteindelijk zegt dat ook niet altijd wat. Als je een klein kind ziet dan heeft ie het hoogst waarschijnlijk niet nee, dus je kan het soms zien maar meestal niet.

ik wil soms weten of iemand sperma heeft maar hoe kom ik hierachter, zonder het te vragen???

Als diegene kinderen heeft, die op hem lijken, dan zal hij zeker geslachtsrijp zijn.
100% zeker weet je het niet, omdat het ook een zaaddonatie van iemand uit zijn familie kan zijn.

Waarom wil je dit eigenlijk weten?
Veel maakt het namelijk niet uit.

Badge

ik wil soms weten of iemand sperma heeft maar hoe kom ik hierachter, zonder het te vragen???

Als diegene kinderen heeft, die op hem lijken, dan zal hij zeker geslachtsrijp zijn.
100% zeker weet je het niet, omdat het ook een zaaddonatie van iemand uit zijn familie kan zijn.

Waarom wil je dit eigenlijk weten?
Veel maakt het namelijk niet uit.

om dat ik misschien later met iemand samen wil rukken

om dat ik misschien later met iemand samen wil rukken

Als je aftrekt met iemand, zal die meestal ook wel sperma hebben. De productie van sperma en aftrekken gaan meestal redelijk samen; er zit in ieder geval over het algemeen een korte periode tussen.

Reputatie 2
Badge +2

Je wil samen met hem gaan rukken maar je durft niet te vragen of die sperma heeft..... en ik zie dat je uit 2007 komt dus je bent wss 14 en hij dus wss ook en meestal krijg je het rond je 12 dussss. Of vraag het of weet het niet zeker....

om dat ik misschien later met iemand samen wil rukken

Daar heeft die ander gelukkig alleen een penis voor nodig en minstens één hand.
Je kunt namelijk ook klaarkomen zonder geslachtsrijp te zijn én geslachtsrijp zijn en niet kunnen klaarkomen.
 

Ik zou dus iets meer aandacht besteden aan het overtuigen van die ander en minder aan dit.

Reputatie 3
Badge +3

ik zou het aan een vertrouwd iemand vragen en je kan er eventueel nog een grapje van maken om het niet ongemakkelijk over te laten komen

Reageer