Vraag

Hoe kan je langer masturberen? (jongen)

  • 6 January 2023
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hy

Ik lees hier dat sommige tot 3 kwartier kunnen masturberen.. Is Dit zonder klaar te komen?

 

En heb je tips om langer vol te houden. Ik kom meestal direct klaar en wil eens langer aftrekken.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Verschilt pp…..(* per persoon) 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is dan zonder klaarkomen ja (in mijn geval wel iig). Als je langer wil doorgaan moet je als je voelt dat je gaat komen even stoppen met trekken. Dan laat je het gevoel zakken en dan ga je weer door. Dit moet je dan een paar keer herhalen. Je bouwt dan de spanning steeds verder op zeg maar. Het klaarkomen is dan ook veel lekkerder. Het is wel ff opletten wanneer je stopt. Dat zal in het begin even oefenen zijn.

De tips van tim16 zijn heel goed. Je moet het moment waarop je nog net terug kunt leren herkennen. Dat is het moment waarop je nog net niet klaarkomt als je stopt. Een tel langer doorgaan met rukken en je kunt het niet meer tegen houden (point of no return genaamd). Als je dit punt eenmaal van je zelf kent kun je dit punt steeds opzoeken  zonder erover heen te gaan en dan zul je zien dat er zich een grote seksuele opwinding zal opbouwen waarbij je extreem geil kunt worden en heel veel zaad zal spuiten als je uiteindelijk klaar komt. De opwinding bouwt zich op door lang te rukken en het liefst als je al een paar dagen zorgt dat je niet bent klaar gekomen. De opwinding zal zich steeds verder opbouwen zolang je je zelf niet laat klaarkomen. Je zult in het begin moeilijk kunnen stoppen als je op het punt van klaarkomen bent aangekomen, maar je moet dan toch proberen op tijd te stoppen door te denken aan het hoe lekker het wel niet zal worden als je het opspaart voor later en dan pas de ontlading laat komen als je het echt verdiend hebt. Dan beloon je jezelf dubbel met een lange masturbeerpartij wat al enorm genieten is en dan met een heel hard orgasme wat je uiteindelijk zeker verdiend hebt. Nog een tip om op tijd te stoppen is om aan iets saais te denken als je voelt dat je gaat komen. Probeer het eerst droog en als dat goed lukt met glijmiddel. Het is dan ook weer lastiger om het orgasme uit te stellen maar maakt het gevoel ook weer intenser. Als dat eenmaal lukt kun je in plaats van stoppen als je voelt dat je gaat komen ook langzamer rukken zodat je constant bezig blijft. Maar dan zo langzaam dat het gevoel van klaarkomen toch weer een beetje weg zakt. Zodra dit het geval is ga je jezelf weer harder rukken tot je weer het point of no return voelt aankomen enzovoorts. Je voelt dan na een tijd heerlijke golven van genot en het voelt alsof je hele lichaam meerdere keren altijd elkaar klaarkomt (zonder sperma). Je kunt hierbij ook nog een vibrator of fleshlight gebruiken of je prostaat stimuleren (zie andere topics) om het nog veel intenser te maken. Zo maak je het steeds een beetje moeilijker voor jezelf. Ik ben zelf al zo ver dat ik het meer dan een paar uur kan uithouden en zelfs kan stoppen zonder klaar te komen om het bijv voor een dag later te bewaren. Succes! 

Reageer