Skip to main content

hoi hoi, 

ik heb al een tijdje een vriendje ( 4m en 2w) wat voorlopig ook niet uit zal gaan.

ik word tijdens het knuffelen regelmatig geil en dan ben ik benieuwd als hij ook geil is/ een stijve heeft.

heeft iemand een idee hoe ik bij hem daar beneden kan zien als hij een stijve heeft?
ik ben btw een meisje van 15 en hij is ook 15 en ben hetro :)

Als je een bobbel in zijn broek ziet dan is hij geil


Heyy!

nou misschien als je vriendje een strakke broek heeft of als je een beetje een bolling in zijn broek ziet dan kun je zien of hij een stijve heeft.


Als hij een stijve heeft zie je dat echt wel, tenzij hij heel wijde, loszittende broeken draagt 😂  Meestal zie je wel iets van een bobbel in de broek. Als hij geen stijve heeft betekent dat trouwens niet dat hij het niet leuk vindt.

Als hij opgewonden is zou je dat ook kunnen merken aan dat z’n ademhaling wat sneller wordt of dat z’n gezicht wat rood wordt.


De bult in zijn kruis is dan veel groter en hij heeft een blije blik op zijn gezicht, rode wangen en zijn blik kan ie niet van je af houden.

 


Als ie een stijve heeft is ie sws geil. Maar je gaat ook warm krijgen dus rode wangen en ademhaling en hartslag gaat omhoog. Dan moet je het misschien gewoon is “per ongeluk”  er langs gaan  dan voel je vanzelf of ie hard is hahaha.  Oh je kan t ook vragen, of zeggen dat jij geil er van wordt dat maakt m sws insta hard denk


Tegen hem aan gaan staan dan voel je het waarschijnlijk wel 


Reageer