Vraag

hoe kan ik vrouwenkleding kopen zonder dat me ouders er achter komen

  • 2 June 2024
  • 7 reacties
  • 143 Bekeken

Badge

zoals de titel al zij weet iemand een manier waardoor ik wel gewoon vrouwen kleding kan kopen zonder dat me ouders er achter komen


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Je kan een Amazon gift card gebruiken en die kan je halen bij Jumbo of Primera ofzo en die moet je dan met contant geld kopen

Als je een gift card gebruikt hoef je geen bankgegevens in te vullen en dan stuur je de pakket naar een supermarkt ofzo, deze manier gebruik in zelf ook dus mn ouders weten gelukkig helemaal niks.

Badge

@Annoniempje 
Oke bedankt

Reputatie 5
Badge +3

Of gewoon naar een winkel gaan en cash betalen? 

Want ALs je online bestelt dan kan je het ook niet passen en ik denk dat mannen en vrouwen maten nie echt overeenkomen en dan zit je met retour zendingen enzo

Reputatie 2
Badge +1

Heya :)

Ik zelf struggle vaak ook met dit soort dingen maar met andere producten zoals cadeautjes voor mijn vriendinnetje waarvan ze niet weten dat ik een relatie heb of gewoon andere dingen. 

Zelf geef ik je de tip als het in een winkel is die je kan bereiken doe het dan met contant geld. Dan krijgen ze geen melding dat je iets hebt gekocht. Ik zelf verstop de spullen en in m’n tas en zeg dat mijn huiswerk erin zit en dat ik die dan ga maken op mijn kamer. In mijn kamer haal ik het er dan uit en kan ik het gewoon safe preparen (als dat een woord is haha)

 

Om het uit huis te smokkelen zou ik het gewoon meedragen in je schooltas aangezien hij dan toch al in je kamer ligt en dan buiten of in zo’n wc op school het aantrekken of waar je het ook wilt dragen, het kan ook gewoon in je kamer als je het alleen daar wilt dragen :D 

En als dat allemaal niet helpt, de laatste optie; vertel het je ouders. Voor mij persoonlijk geen aanrader want mijn ouders haatten me echt heel erg dus ik vertrouw ze helemaal niet maar misschien ligt het bij jou anders en dan hoef je het niet meer te verbergen.

groetjessss

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb nog ff hierover nagedacht en ik vraag me af of je vrouwen of meisjes kleren wil kopen en dan wel: is het ondergoed (slips BH strings) of andere kleren (rokjes kleedjes bloesen fzo) want als het vrij gewone kleren zijn dan kan je toch bv in de C&A ff gaan en cash betalen, als ze raar kijken zeg dat t voor je vriendin is. Ik heb geen idee hoe het zit met de maten van kleren, of er een verschil is tussen meisjes en jonges. Zowizo cash betalen. Sukses laat je ff wzten hoe het ging? 

Badge

Ik heb nog ff hierover nagedacht en ik vraag me af of je vrouwen of meisjes kleren wil kopen en dan wel: is het ondergoed (slips BH strings) of andere kleren (rokjes kleedjes bloesen fzo) want als het vrij gewone kleren zijn dan kan je toch bv in de C&A ff gaan en cash betalen, als ze raar kijken zeg dat t voor je vriendin is. Ik heb geen idee hoe het zit met de maten van kleren, of er een verschil is tussen meisjes en jonges. Zowizo cash betalen. Sukses laat je ff wzten hoe het ging? 

oke bedankt nog 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! wat @Erikske  zegt klopt. Ik doe dat ook, loop een leuke zaak binnen en ga met een stalen gezicht tussen de rokjes kijken of er iets voor me bij zit. En passen ook. Als je dat eng vind, doe dat gewoon in het hokje en kom er niet uit, je weet dan in elk geval of het past en je het fijn vind zitten. Daarna opvouwen en met het label  naar boven bij de kassa. Liefst zelfscan dan;)  En als ze het uitvouwen en in een tasje doen, gewoon heel casual kijken zovan “dit koop ik ja”. Wie doet je wat 😉In een stad in de buurt kan ook, dan ken je niemand.  Eigenlijk is het jammer dat het nog steeds zo moet gaan.  Als het je lukt om er boven te staan als mensen kijken of opmerkingen maken is dat helemaal handig! Lukt mij inmiddels. Maar ik snap je wel hoor, het is best eng in het begin en soms komen de opmerkingen wel binnen. Ik ben er nu wel aan gewend en hecht het meeste waarde aan mijn vriend(inn)en en de rest kan me praten wat ze willen. Ik hoop dat jou dat ook gaat lukken!! En, je mag ook plezier hebben in het kleding uitzoeken! want dat is ook hartstikke leuk!

Liefs Tover xxx

Reageer