Ik heb een vraag voor alle jongens hoe kan ik snel klaar komen onder de douche ( ik ben 12 jaar) en is het normaal dat ik het doe?
Zeker weten, als jij toe bent aan aftrekken en haalt er voldoening uit dan is het zeker normaal, ook is de douche een goeie plek naar mijn mening omdat alles weg kan spoelen. Ik kan je helaas niet helpen met het snel klaarkomen deel, ik heb zelf altijd een beetje moeite met klaarkomen onder de douche
Bodylotion gebruiken dat werkt als een soort glijmiddel. Wel goed je lul schoon maken daarna.
Ik trek mezelf ook weleens af onder de douche en ik doe het snel en ik knijp iets harder (niet te hard).
Dat is zeker normaal, ik doe dar zelf ook. Alleen duurt het bij mij wat langer als ik onder de douche sta voor ik klaarkom. Dus zelf geen echt antwoord op. Alleen dat je er lekker van moet genieten :)
In de avond
Wat bedoelt u?
Ik richt soms de straal op mijn eikel, dit geeft wel een lekker gevoel bij mij.
Wat bedoelt u?
Lukt het jou al klaar tekomen met sperma? Zijn er al andere veranderingen zichtbaar?
Lukt het jou al klaar tekomen met sperma? Zijn er al andere veranderingen zichtbaar?
Komt vanzelf allemaal wel, ik was juist weer erg vroeg
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.