Skip to main content

Ik heb een vraag voor alle jongens hoe kan ik snel klaar komen onder de douche  ( ik ben 12 jaar) en is het normaal dat ik het doe?

Zeker weten, als jij toe bent aan aftrekken en haalt er voldoening uit dan is het zeker normaal, ook is de douche een goeie plek naar mijn mening omdat alles weg kan spoelen. Ik kan je helaas niet helpen met het snel klaarkomen deel, ik heb zelf altijd een beetje moeite met klaarkomen onder de douche

Bodylotion gebruiken dat werkt als een soort glijmiddel. Wel goed je lul schoon maken daarna. 

Ik trek mezelf ook weleens af onder de douche en ik doe het snel en ik knijp iets harder (niet te hard).

@Anoniemenfanovermas  ik weet niet of je dat in de ochtend of avond bedoelt maar je zou iets in gedachte kunnen nemen wat je geil maakt of wat je een keer gezien heb. Probeer dat zo goed mogelijk voor je te zien, alsof je er zelf bij bent. Als je snapt wat ik bedoel?

@Anoniemenfanovermas 

Dat is zeker normaal, ik doe dar zelf ook. Alleen duurt het bij mij wat langer als ik onder de douche sta voor ik klaarkom. Dus zelf geen echt antwoord op. Alleen dat je er lekker van moet genieten :) 

In de avond 

@Anoniemenfanovermas  wat heb je al gedaan?

Wat bedoelt u?

Ik richt soms de straal op mijn eikel, dit geeft wel een lekker gevoel bij mij.

Wat bedoelt u?

@Anoniemenfanovermas wat heb je gedaan om snel klaar te komen 

@Aubien 

Lukt het jou al klaar tekomen met sperma? Zijn er al andere veranderingen zichtbaar?

@Aubien

Lukt het jou al klaar tekomen met sperma? Zijn er al andere veranderingen zichtbaar?

@Ikbenanoniem_mei2024  nee ik ben nog steeds kaal daar en ik heb nog steeds geen voorvocht en sperma 

@Aubien

@Ikbenanoniem_mei2024  nee ik ben nog steeds kaal daar en ik heb nog steeds geen voorvocht en sperma 

@Aubien  Denk dat het allemaal niet heel lang meer op zich laat wachten 

@Aubien

@Ikbenanoniem_mei2024 weet ik dus niet mn oudere broer was ook laat

@Aubien

@Ikbenanoniem_mei2024 weet ik dus niet mn oudere broer was ook laat

Komt vanzelf allemaal wel, ik was juist weer erg vroeg 

Reageer