Hoe kan ik mezelf vingeren?

  • 14 May 2015
  • 9 reacties
  • 9850 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wil mezelf graag vingeren maar ik weet niet hoe en waar alles zit 
kan iemand dit mij uitleggen 

9 reacties

Hey hey,
ik zie dat nog niemand gereageerd heeft dus zal ik het je proberen uit te leggen;)

zelf ben ik nu 14 jaar oud en begon op mijn 13e, toen ik er ook nog niet veel vanaf wist.

Je moet doen wat voor jezelf fijn voelt, voor sommigen is dat: over je dinges heen wrijven, er zit ook zo'n bobbeltje boven aan je dinges dat daar erg gevoelig voor is.
Sommige meiden kiezen er ook voor om naar binnen te gaan, met hun vingers of andere atributen.

Hoop dat je er wat aan hebt, groetjes michelle
Als ik jou was zou ik beginnen met strelen op gevoelige plekken en dan steeds meer proberen. Meer weet ik niet, ik ben een jongen 😉
Begin eerst maar eerst eens lekker over je kut heen the wrijven totdat tie nat worst. Dan steek je er voorzichtig even vinger in. En haal die regelmatig op en neer. En je kan ook nog over me clititotis wrijven met even vinger. Dat is even hard bobbeltje boven aan je kut. DAT vinden sommige meiden ook wel lekker.

K hoor wel of het gelukt is.
1. zoek een rustig plek je kamer bijv.
2. ga op je bed liggen.
3. denk aan iets geils.
4. raak als eerst je tieten aan, speel met ze.
5. ga rustig naar beneden toe.
6. wrijf je kut van langzaam naar snel.
7. en steek daarna je vinger erin
hoi! ik ben 13 jaar en ik verwen mezelf de laatste tijd steeds vaker (met een electrice tandenborstel of met een knuffel en er dan tegen aan te rijden)
maar ik vraag me af of het raar is dat ik dat doe. ik heb het gevoel dat ik de enige ben. is dat zo, en ben ik nog te jong om mezelf te verwennen of niet
is het raar dat ik mezelf vinger/verwen enzo terwijl ik 13 ben?
Er is niet één manier om jezelf te vingeren, daarnaast vindt iedereen iets anders prettig. De enige manier om erachter te komen wat je lekker vindt is door het gewoon uit te proberen. Het kan niet fout zijn wat je doet, je moet gewoon lekker op ontdekkingstocht gaan en dan merk je vanzelf waar je een prettig gevoel van krijgt. Als het je niet gelijk lukt om klaar te komen is dat ook niet erg, je moet je lichaam gewoon nog leren kennen.

En voor de rest, het is totaal niet raar dat je op je 13e begint met masturberen. Ik zelf was veel jonger toen ik ermee begon, puur omdat ik het toevallig ontdekte, en daar is ook niks mis mee. Meestal is 13 jaar wel een leeftijd waarop mensen dingen beginnen te ontdekken op seksueel gebied (ik heb het niet over seks! Ik heb het over masturberen), mede omdat je in de puberteit terecht komt. Dus nee, er is helemaal niks mis mee. Gewoon lekker van genieten! 🙂
Ik ben op mijn 12e begonnen met vingeren

Reageer