Vraag

hoe kan ik haar overtuigen mij een keer te pijpen?

  • 4 April 2024
  • 6 reacties
  • 350 Bekeken

Badge +1

Mijn vriendin heeft al we gezegd dat ze mij wel een keer wil pijpen wat ik ook wel graag zou willen. 
alleen ze wilt wel maar ze is ook bang ofzo en vindt het een beetje eng. Wat zou ik kunnen zeggen dat ze het wel zou willen of minder spannend vindt zonder dat ik het te erg aandring en dat ze dingen doet waar ze niet achter staat.


6 reacties

Reputatie 3
Badge

ik denk persoonlijk dat je het gewoon met haar er over moet hebben en een keer een avondje met haar moet plannen

Reputatie 5
Badge +4

@Jongen053 misschien een idee als zij het wil doen dat jullie op bed gaan liggen jij in onderbroek en zij in wat ze wil en dat jij zegt doe maar wat je wil en wat je niet wil doen doe je dan ook niet. Zo kun je haar laten wennen en haar de tijd geven

Badge +1

@Rick123 


Zo iets zou ik wel kunnen proberen ja

Reputatie 5
Badge +3

Hoe oud zijn jullie want als jullie 13 ofzo zijn is het miss dat jullie er gwn nog niet klaar voor zijn maar als jullie ouder zijn zou ik vooral gwn zeggen plan een avondje in en spreek ff af wat jullie wel en niet willen en dan komt het vast wel goed.

Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

16 dus ik hoop van wel

Reputatie 2
Badge +1

Nog een tip: zeg haar dat ze gewoon rustig aan moet doen. En eerst alleen je eikel kan zuigen. Als ze gelijk te diep gaat en dan moet kokhalzen is niet zo'n chille ervaring en dan zal ze het ook niet snel weer proberen. 😉👍🏼 je kan ook zelf je hand om je pik doen zodat ze niet dieper dan je eikel kan. En dan zeg je bijvoorbeeld: doe in begin maar niet te diep, zo is het ook al lekker. Stelt haar ook gerust. 

Reageer