Skip to main content

Ik stel hier eigenlijk nooit seks vragen. Meestal vind ik ze wel ip het forum zelf of Google ik even. Maar op beide websites kon ik niks vinden. Hebben jullie een idee?

Liefs @NoahLovesYou 

Heyy @NoahLovesYou,

Ik kan ook niet een precies antwoord geven, maar ik weet wel dat dit volkomen normaal is bij jongens en de meeste jongens hebben dit. Vgm heeft dit met bepaalde hormonen te maken (weet niet precies hoe die hormonen heten) die er vrijkomen na je hoogtepunt waardoor je opgewonden/geile gevoel vrijwel direct verdwijnt.

Groetjess van ItsJustMe! :)


Hey! Wel een goeie vraag. Ik denk dat je lichaam dan weer in een soort rust komt ofzo. Als ik klaar ben gekomen voel ik me ook iets anders dan daarvoor. Dat aandringende  gevoel is dan idd helemaal weg. Misschien omdat je gevoelens om te willen klaarkomen ook geleidelijk opbouwen ofzo en dan komt een hoogtepunt. Dat heet niet voor niks zo. En dus moet het daarna weer opnieuw opbouwen. Het heeft vast met hormonen te maken die soort van samenwerken en als dan je sperma naar buiten is, dan moet die samenwerking weer opnieuw beginnen , totdat het weer opgebouwd is en het weer kan/moet. Op onze leeftijd is je lijf met alles heel snel denk ik, dus ook met dit. Vandaar dat het best vaak zo voelt (af en toe word ik er wel 'gek' van) en dus ook heftig voelt. En misschien daarom ook soort van heftiger verminderd na het klaarkomen. Ik denk dat het zoiets is.  

​​​​​​Liefs, Tover xxx


Je hebt met het stellen van je vraag ook gelijk al het antwoord gegeven. Omdat je klaargekomen bent

 

Xx


Hoi @Anoniem448 

Dat was mijn vraag niet.

Ik vraag me gewoon af wat de rede is.

Liefs @NoahLovesYou 


Reageer