Vraag

hoe is het om borsten te hebben

  • 29 January 2024
  • 7 reacties
  • 485 Bekeken

Ben een jongen en ben gewoon benieuwd hoe het voor jullie voelt om borsten te hebben.


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Het is heel fijn maar ook irritant want als je aan het rennen bent dan gaan ze op en neer als je geen topje of geen goed topje/bh hebt maar het is fijn als je aan het mastruberen bent want dan kan je er knijpen

Reputatie 7
Badge +6

Het is leuk omdat het je 'mooi' maakt, maar het is ook vervelend want sommige meiden krijgen rugklachten en bhs zijn peperduur. 

Hoe het voelt? Als je erop drukt kan het pijn doen. Als je rent zonder bh schudden ze op en neer en dat doet ook heel veel pijn. Ik kan niet echt uitleggen hoe het verder voelt. 

Liefs Julie ♥️

Reputatie 7
Badge +9

oke ik weet niet hoe @Julie09 en @meisje29378 erop komen dat het leuk en fijn is. dit zijn mijn belevingen.

als ik op het strand lig kan ik niet goed liggen omdat ze in de weg liggen. en dan kan je zeggen: ‘ga op je rug liggen’. maar nee! dan drukken ze de lucht uit je longen en gaan ze heen en weer als twee puddingen als je ook maar 1 beweging maakt.

het plakt altijd. als je je gaat douchen moet je er gewoon rekening mee houden dat je er onder goed schoonmaakt want dat zweet enorm.

je kan geen prettige push-ups doen. ze trekken je naar beneden of bungelen daar zelfs als je een goeie bh aan hebt. en je schaamt je dan kapot.

als ze groeien doet dat pijn

als je moet rennen gaan die dingen op en neer en heen en weer wat ook weer pijn doet.

en dan heb ik het nog niet gehad over een trap op of af lopen. snel even naar boven toe is bijna onmogelijk omdat die dingen continu bewegen. hoe sterk je bh ook is.

en dan de bh's zelf nog. ze snijden je in je schouders, staan niet goed onder veel kleding, werk vaak niet eens  en is veel te strak.

en dan het feit dat we vaak worden beoordeeld op hoe groot of hoe mooi ze zijn.

en vaak mannen die half naakt lopen met veel te korte zwembroekjes en wij vrouwen die er op worden aangewezen dat de borsten erg zichtbaar zijn in de bikini.

dus het voelt verschrikkelijk om  borsten te hebben

t is gwn schijt maar wel sexy

Reputatie 4
Badge +3

Lekker

Reputatie 4
Badge +2

Het is vervelend als ze groeien en als je ongesteld bent. Dan zijn ze gevoelig, maar voor de rest vind ik het fijn. Het geeft me een vrouwelijk gevoel en heb hele fijne bhs maar goed ik heb dan ook geen supergrote borsten

Reputatie 7
Badge +8

Heel erg pijnlijk en totaal niet comfortabel.  Je mag zo de mijne hebben als je wilt

@ikweethetnietmeer2009 heeft al veel goede voorbeelden genoemd voor waarom dat zo is

De hele dag door voel ik de mijne. Ze doen pijn en zijn zo erg gevoelig. Je kunt niet springen, rennen of wat dan ook zonder dat je ze voelt. En een hele strakke sport bh is het enige wat er iets aan kan doen. En vaak werkt ie ook niet zo goed. Goede bh's, sport bh's of topjes zijn ook duur. Je moet gewoon in ze investeren.

Je wordt ook nog eens gek aangekeken door manen en soms zelfs andere vrouwen als ze te groot of te klein zijn. Maar voor iedereen is dat anders. 

Ik heb normaal gezien al rugpijn maar met een  verkeerd topje aan verdubbeld die pijn ook nog eens, 

Ik vind ze maar stom 

Reageer