Vraag

hoe ik mijn moeder sex vraag

  • 11 November 2022
  • 9 reacties
  • 1615 Bekeken

Badge

Ik wil mijn moeder sex mee te hebben maar ik weet het niet hoe ik dat moet doen  kan iemand daar mij helpen 

-bericht aangepast door De Kindertelefoon n.a.v.  forumregel 10-


Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Waarom hé moeder en niemand van je eigen leeftijd?

Badge

Nou omdat ik geen meid heb om mee te vragen aan sex 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dan ga je je moeder niet vragen! Ga dan aftrekken of zo.

Badge

Ja maar dan heeft het geen zin 

 

Hi nou mijn antwoord is: je moet het helemaal niet vragen.  Je mag helemaal geen seks met volwassenen hebben en zeker niet je eigen ouders. Dat je dat wilt is niet goed hoor sorry voor mijn directheid.   Wacht gewoon, je bent jong en het komt wel een keer.  Als je echt heel erg zin hebt fantaseer je gewoon en kom je lekker klaar. Maar niet wensen om met je moeder dit te doen dat is echt niet oké ! 

Sjammetje xxxx

Badge

Nou maar als ik toch wil dat boeit jou niet 

Reputatie 4
Badge +3

Het is verboden om seks te hebben met volwassen. Dus niet vragen maar wachten tot je een leuke meid tegen komt.

(Trouwens het is seks en niet sex)

Badge

Ja maar ik kom niet tegen een leuke meid tegen 

Reputatie 6
Badge +4

Hallo allemaal en @Janoniem in het bijzonder,

 

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben en nog wel met je moeder. Het is een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  Voor je moeder zou het strafbaar zijn.

Als je hier erg mee zit kun je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

We gaan dit topic nu sluiten, gezien de strafbaarheid van de vraag (regel 10:  Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon