Skip to main content

Hoi, ik ben een meisje van 12 jaar (wordt bijna 13) en ik vraag me af hoe je goed en lekker kan vingeren. Ik vinger nu een paar maanden en ik vindt het saai worden. Hebben jullie nog tips wat lekker is om te doen bij vingeren? En waardoor je ook sneller klaar kan komen? Want dat lukt mij bijna nooit. Ik weet ook niet hoe ik m'n vinger in m'n kut moet doen, het lukt me nooit. Hebben jullie daar nog tips voor?

Bedankttttt XX Anoniempieeee

Hey ik ben ook een meisje van 13. Je moet je vagina beetje onderzoeken. Mijn schaamlippen zijn jammer genoeg nie zichtbaar alleen als ik douch of nat ben vanonder. Ik vinger heel wilt en hevig, anders heb ik er niks aan. Ik vinger ook vaak mijn in mijn kont, zelfs met komkommer eerst in kont dan in vagina zo hele tijd. Ik duw zo ver mogelijk. Vingeren met je tegen, kan ik ook en super leuk. 

@Meiden13 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voorwerpen gebruiken om in je vagina of anus te steken die daar niet voor bedoeld zijn, kunnen schadelijk zijn, en niet hygiënisch. We raden aan om alleen seksspeeltjes te gebruiken die daar specifiek voor zijn gemaakt. Voor correcte informatie verwijzen we je naar https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/met-jezelf-vrijen

Anne - De Kindertelefoon

Reageer