Vraag

Hoe fix je een meisje?

  • 20 July 2022
  • 8 reacties
  • 330 Bekeken

Badge

Ik ben op iemand maar hoe fix je ?


8 reacties

Badge

Ik ben op iemand maar hoe fix je ?

de meeste meisjes vinden het leuk als je laat merken dat ze speciaal zijn voor jou, geef complimentjes, maak oogcontact, praat met ze… dan kom je al heel ver! 

Badge

IS het erg als ik geen oogcontact maak. Als dat b.v doe dan wordt ik steeds verlegen (of gwn"” laat ik  maar bang noemen"”")

Reputatie 4
Badge +1

Nee hoor. Er was een heel lieve jongen die vroeg hoe het met me ging en hij zei dat ik heel mooi bent enzo...... Hij was zo lief dat ik verliefd op hem werd. Zoiets moet je ook doen, maar je moet vooral gewoon jezelf blijven ;)

Badge

thx voor de tip. Maar hoe moet je reageren als een meisje random naar je toe loopt en vraagt hoe het met gaat? (Ik vind het moeilijk om aardig te reageren, ik wordt dan opeens automatisch boos (ik weet niet wrm) of gwn verlegen/stil. Laats kwamen 3meiden naar me toe en random naast me zitten. Ze vroegen me dingen en ik was zo verlegen dat ik rood werd als een tomaat (letterijk). Hoe moet je hiermee omgaan?

Reputatie 4
Badge +1

thx voor de tip. Maar hoe moet je reageren als een meisje random naar je toe loopt en vraagt hoe het met gaat?  (Ik vind het moeilijk om aardig te reageren, ik wordt dan opeens automatisch boos (ik weet niet wrm) of gwn verlegen/stil. Laats kwamen 3meiden naar me toe en random naast me zitten. Dan ben je wel best populair bij meiden. Ze vroegen me dingen en ik was zo verlegen dat ik rood werd als een tomaat (letterlijk). Heb ik soms ook. Haal dan diep adem. Hoe moet je hiermee omgaan? Hm.......  Dit heb ik ook vaak. Dit gebeurt ook vaak bij een vriend(Die heel populair is bij meiden. ) van mij. De meeste meiden vinden het schattig als de jongen rood wordt. Of verlegen gaat gedragen.

 

Badge

hz vinden meisjes veel dingen schattg/cute? Vroeger op basisschool vonden meisje me schattig: ze zeiden altijd: :”ahhh…… wat is hij klein>…….. en dan kwamen ze naar me toe  en vroegen ze een knuffel (eerst was nog wel oke maar toen ze steeds vroegen was ik het wel een beetje zat  en ging ik gwn voor ze wegrennen . 

 

En nog steeds op de middelbare. Zo waren er meiden die dat precies zeiden toen ik in de 1e klas zat, dat waren meiden van de derde . En nog steeds. Ik droeg een keer een stoere shirt aan en toen kwamen 5 meiden en vroegen of ik me biceps wilden laten zien.    

Reputatie 4
Badge +1

Oké :) Heleboel meiden uit mijn klas zijn ook zo.  Zo'n meiden moet je gewoon negeren. Beschrijf even de meisje die je leuk vind......  Ik ken heel veel types meiden. De meiden die vroeg om knuffels zijn gwn verliefd op je. Die 5 meiden zijn altijd met verkering bezig enzo....... Net als wat ik op mijn vorige reactie zei : Jij bent heel populair bij meiden.

 

Heel veel suc6666666666666666.

Badge

Oké :) Heleboel meiden uit mijn klas zijn ook zo.  Zo'n meiden moet je gewoon negeren. Beschrijf even de meisje die je leuk vind...... :ze is veel bezig met sport: voetbal (voor een meisje is ze misschien wel de beste). Ze is sportief (en ook met kleding: nike pak aan etc..) en aardig. Ze heeft veel vriendinnen. Ze hangt veel in de aula in de pauze met ze (vriendinnen): Dus eigenlijk is ze ook wel heel erg sociaal.  Ik ken heel veel types meiden. De meiden die vroeg om knuffels zijn gwn verliefd op je. Die 5 meiden zijn altijd met verkering bezig enzo....... Net als wat ik op mijn vorige reactie zei : Jij bent heel populair bij meiden.

 

Heel veel suc6666666666666666.

 

Reageer