Skip to main content

Ik ben verliefd op een jongen hoe laat je dat merken zonder dat je dat zegt

T is eigelijk best wel simpel ik kreeg een crush op iemand toen ze me letterlijk een compliment gaf en ook een beetje flirten. En probeer zo veel mogelijk in dezelfde ruimte te zijn maar het moet niet opvallen.


Gwn veel met hem kloten, aanraken en kan zelfs een keertje bijvoorbeeld wat sexueler "per ongeluk" aanraken maar dat moet je zelf aanvoelen of da gepast is in de huidige sfeer.


Oké dankje ik ga proberen 


Jongens vinden complimentjes altijd heel fijn, de meeste krijgen niet zo vaak complimentjes dus dat is dan heel speciaal voor hen. Als je dat doet, probeer complimentjes te geven op een beetje flirterige manier. Ik denk dat ze dan wel toehappen, haha.

Bovenal, wees gewoon lekker jezelf.


Gwn veel met hem kloten, aanraken en kan zelfs een keertje bijvoorbeeld wat sexueler "per ongeluk" aanraken maar dat moet je zelf aanvoelen of da gepast is in de huidige sfeer.

Ik zou daar wat voorzichtiger mee zijn, sommige mensen vinden het echt naar als je teveel in hun personal-space komt, maar complimenten zoals NAH voorstelde lijken mij wel effectief.


Ik heb zelf verkering en je kunt ook gewoon een briefje maken. Ik ging bijvoorbeeld ook als ik langs hem liep of hij naar mij soms even kijken. Als de ander terug kijkt is dat soms een beetje spannend maar later kreeg ik een briefje terug waarop stond : JA!!!


Reageer