Skip to main content

hoi hoi,

ik ben een meisje van 15 en wil graag mijn vriend aftrekken maar weet niet hoe ik moet beginnen hij weet dat ik dat wil doen en hij vind dat niet erg en zou het ook wel willen.

iemand ervaring of tips hoe ik dit kan aanpakken 

groetjesss!!

(ben zelf jongen)

denk gewoon eerst beetje aaien en mee spelen enz. 

En dan zou ik gewoon beginnen trekken (gewoon op  en neer met je hand)

En als hij komt, dnek ik dat hij het geil zou vinden dat jij het opeet.


Ik denk dat je het beste met je vriend kan praten over hoe je dit kunt doen, hij is de enige die bij jou kan aangeven wat hij fijn en lekker vindt! En jij kunt bij hem aangeven of je iets wilt of niet. Denk dat je hier verder mee komt dan tips aan ons te vragen, want het is voor iedereen anders.


@TikTak heeft helemaal gelijk hierin


Hoi @Hello Hello,

 

ik ben het wel eens met @Vragen antwoorder, dat @TikTak gelijk heeft; als je doet wat hij lekker vindt gaat ie zeker klaarkomen.

Ik denk dat ie er sws wel zo geil van wordt als jij zijn piemel aanraakt dat ie al bijna komt,  m a a r  vaak is het ook leuk om iets te doen wat ie  n i e t  verwacht en misschien zelf nog nooit gedaan heeft…..

Wat ik dan doe is niet supersnel, want jongens willen vaak zo tegen het einde, snel afgetrokken worden, dus dat je snel met je hand op en neer gaat, maar het ‘gevaar’ daarvan is dat als je een 'misslag’ maakt dat ie zijn geilheid ineens kwijt is…..ik heb dat zelf en weet van andere jongens dat die dat ook wel eens hebben meegemaakt en das niet fijn,  d u s  ik doe soms, niet altijd, die jongen  s u p e r  l a n g z a a m  aftrekken, dus  j u i s t  heel langzaam zijn velletje naar beneden en weer langzaam omhoog, soms even vasthouden helemaal beneden (wel ff checken of het geen pijn doet als ie een nauwe voorhuid heeft)  en dan langzaam weer door.

Het is verrassend voor die jongen en de meeste komen er harder door klaar, dus ik zou af en toe gewoon voor langzaam gaan, ook al smeken ze of je dan snel wilt doen. Later zullen ze je dankbaar zijn.

Een ander voordeel van langzaam is dat je lekker lang met zijn piemel kan spelen en lang is ook lekker voor hem.

Het is geen wedstrijd voor het snelste te komen, neem de tijd.

Als hij snel komt (dat gebeurt soms gwn) kun je later als hij zegt dat ie weer kan, het nog een keertje doen. Niet alle jongens vinden het fijn als je aan hun piemel zit, vlak nadat ze klaar zijn gekomen. Bij sommige is het dan nog te gevoelig, dus vraag het aan hem.

 

Nou ja, heel veel plezier samen. Komt vast wel, oh haha, ja hij komt vast wel, maar ik was van plan om te schrijven komt vast wel goed. Ik ben er zelf door in de war geraakt 🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 


Reageer