Vraag

hoe douchen op kamp

  • 13 March 2024
  • 12 reacties
  • 1333 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

ik ga dus binnenkort op kamp met een paar vrienden en we liggen zegmaar met 4/5 op een kamer dus moeten we per twee douchen omdat er niet genoeg tijd is, dus mijn vraag: Moet ik sws naakt douchen of sws in m’n onderbroek douchen zonder te kijken wat de ander doet of kijken wat de ander doet (de ander doucht naakt dus ik ook, de ander doucht in onderbroek dus ik ook)?

bedankt voor je antwoord!


12 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Eminem4Life gewoon doen wat je zelf wil ik zou gewoon naakt gaan

Reputatie 5
Badge +4

@Rick123 ok bedankt voor de tip

weet nog iemand iets?

Reputatie 7
Badge +6

Hii! Tja dat is maar net waar jij je het prettigste bij voelt. Zelf ben ik niet zo preuts ingesteld dus ik zou er niet heel moeilijk over doen om even bloot douchen, maar als jij dat niet fijn vindt kan je ook afwachten en kijken wat de anderen doen en je daar naar aanpassen. Doe in ieder geval waar jij je het prettigst bij voelt! Veel plezier alvast op kamp! Groetjess :)

Reputatie 6
Badge +4

Als jullie met z’n vijven zijn kun je ook kiezen om als laatste gaan douchen 

Reputatie 4
Badge +3

Ja, ik heb nooit veel moeite om bloot te zijn. Maar als je het niet gewend bent is het misschien moeilijk of ongemakkelijk. Kies iets waar je zelf het beste bij voelt. En misschien als je zelf wel bloot gaat denkt de andere ook van, ja, ik moet niet zo moeilijk doen. 

Als ik douche na sport vind ik het ook wel oke, dan zie je ook eens andere blote meiden en dan denk je we zijn allemaal zo ongeveer het zelfde

Fleur

Reputatie 6
Badge +2

Doe waar jij je op dat moment prettig mee voelt.

Reputatie 2
Badge

Ik ben geen jongen, maar als ik met iemand zou moeten douchen zou dat in badpak zijn voor mij.

Maar het zijn je vrienden 

Reputatie 5
Badge +3

“per twee douchen omdat er niet genoeg tijd is” wat is dat voor een regel wie verzint zoiets. En dan nog, gooi toch die preutsigheid overboord: douchen doe je bloot. Douchen met kleren aan is belachelijk volgens mij. 

Reputatie 5
Badge +4

bedankt allemaal voor de reacties !

Reputatie 6
Badge +4

bedankt allemaal voor de reacties !

Oké, wat denk je dat je gaat doen? Ben gewoon nieuwsgierig 

Reputatie 6
Badge +4

bedankt allemaal voor de reacties !

@Eminem4Life hie is het gegaan??

Reputatie 5
Badge +4

bedankt allemaal voor de reacties !

@Eminem4Life hie is het gegaan??

We zijn vroeger opgestaan en zijn gewoon binnengegaan terwijl degene voor je aan het afdrogen was, zo heb ik iemand waarvan ik erg nieuwsgierig was naar hoe zn pik eruit ziet gezien dus ben echt wel blij :)

Reageer