Vraag

Hoe de eerste keer masturberen?

  • 4 January 2023
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

 

Ik ben een meisje van 17, bijna 18 jaar. 

Ik ben nog nooit verliefd geweest en heb nooit seks gehad, heb alleen gezoend met wat mensen (vriendinnen). 

 

Mijn vraag is, hoe begin je met masturberen? Ik heb het nooit gedaan, alleen ooit geprobeerd zonder succes. Ik weet eigenlijk niet wat je ervoor moet doen want ik heb het geprobeerd, maar wat ik ook doe, niks voelt eigenlijk fijn.. 

Is dit raar? 

En is het raar dat ik eigenlijk nooit masturbeer als bijna 18 jarige? 

 

Ik ben nog nooit opgewonden geweest. Ik heb mensen horen zeggen ‘denk gewoon aan een knap persoon’ maar dan gebeurt er bij mij echt niks daar beneden.

 

Heeft iemand tips? 


1 reactie

Hiiiiiii! @anoniemxgirl Misschien kan ik je helpen door te zeggen hoe ik met masturberen ben begonnen. Ik begon met masturberen door mijn lichaam te willen ontdekken. Vriendinnen hebben het er vaak over en ik was ook wel benieuwd. Ik ging op een avond lang douchen en daarna bloot in bed liggen en gewoon zachtjes overal strelen, ook in bad is dat fijn om te doen weet ik nu. Ik kwam vanzelf tussen mijn benen en bij andere gevoelige plekjes. Zo ontdekte ik het eigenlijk. Ik had mijn ogen dicht en fantaseerde overal over. (dat doe ik nu ook nog tijdens het masturberen) 

Dat je het nog nooit hebt gedaan is niet raar hoor. Lekker pas doen als je er zelf mee wilt beginnen. Ik vraag me weleens af of het raar is dat ik het nu al doe, ik ben 12.😅 

Fantaseren maakt mij opgewonden. Fantaseer jij weleens? Hopelijk heb ik je hier een beetje mee geholpen. Alvast heeeeeeeel veel plezier als je het de eerste keer gaat proberen!!

😘

Reageer