Vraag

hoe dan?

  • 23 November 2023
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Badge

Heyy, 

Ik ben een meisje van 14 en vraag me af hoe kan je een vriendin vibrator kopen zonder dat je ouder het weten? 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Heyyy,

ik snap je vraag nou even niet zo goed. Wil je er een voor je vriendin kopen of wil je gewoon een voor jezelf kopen? Nou ja ik antwoord wel voor als je er een voor jezelf wilt halen zonder dat je ouders erachter komen. Ik ben 16 en ik heb er in september een gekocht zonder dat mijn ouders het weten. Ze zijn streng gelovig dus ja moest sneaky zijn. Ik was eerst bang maar girl doe het het is echt het beste wat me is overkomen om het overdreven te zeggen ahhaahahah. Ik raad Temu aan. Dat is ook waar ik die van mij vandaan heb. Die van mij kostte slechts 5 euro en hij werkt super goed. Dus ja gwn kopen en als je bang bent dat je ouders zien dat je iets op temu hebt besteld kun je klikken op “later via klarna betalen” dan staat er dus op je ING bijvoorbeeld dat je 5 euro aan klarna hebt betaald en klarna is gelinkt aan heel veel webshops dus dan weten ze niet waar je precies iets hebt gekocht. Nou ja zo dus. Temu bezorgd alles in een grijs of oranje pakketje en er staan geen producten op geschreven ofzo dus dan krijg je het gwn binnen anderhalve week op je deurmat.  Misschien kamp je nog wel met het probleem dat je nieuwsgierige ouders je pakketjes openmaken en daar heb ik ook een oplossing voor. In plaats van het bij je thuis te laten bezorgen kun je klikken op “laten bezorgen bij afhaal punt” en dan kan je het gwn heel simpel afhalen bij een Blokker of Hema ofzo in jouw buurt. Ik hoop dat dit je geholpen heeft en veel plezier zodra je het hebt!😉🤍 (deze methode werkt ook bij Shein maar volgens mij verkopen ze daar geen goedkope vibrators/dildo’s. Temu heeft echt vanalles)

Aliexpress , Kruidvat, Hema . 

Reageer