Skip to main content
Vraag

Hoe bereid ik mij voor op eerste keer anale seks?

• July 3, 2025
  • 5 reacties
  • 688 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben een jongen van 17 jaar. Ik val op meiden maar ik ben er laatst achter gekomen dat ik piemels enzo ook wel geil vindt. Ook lijkt het mij leuk om onderdanig te zijn aan iemand anders. Dus ik dacht waarom combineer ik dat niet gewoon. Dus ik heb via snapchat een man ontmoet van 47 jaar oud. Heel lief hij heeft echt het beste met mij voor dat weet ik zeker!!! We weten van elkaar hoe onze gezichten en lichamen er uit zien maar we hebben nog geen naaktfoto’s gestuurd. Nu heb ik aankomende week een afspraak met hem. Ik ga daar met de trein heen en dan zal ik waarschijnlijk ontmaagd en ontgroend worden door hem. Ik heb het zelf voor gesteld en ik wil het heel graag. Ik vroeg mij alleen af hoe ik mij nou het beste kon voorbereiden voor anale seks?? En ik vroeg me af hoe dat dan eigelijk voelt?? Als je je mening hierover wil delen doe dat dan graag bij mijn andere topic! dankjewel alvast!!

5 reacties

• July 4, 2025

Hoi ​@An0ni3m 

Je moet ECHT ​​​geen seks hebben met een man van 47. Zelfs niet als hij aardig is. Dit is een enorm leeftijdsverschil!

Ik zou het nu nog afzeggen. Dit zullen de anderen vast ook zeggen

Groetjes ​@Ducklover27 

Forum|alt.badge.img

Hai, hoe het voelt is eerst branden en daarna lekker. Je kan het best thuis oefenenen met dingen in je kont doen en steeds iets groter gaan. Als je hem gaat ontmoeten of iets in je kont gaat doen kan je voor de mannelijkheid en hygiëne het beste je kont spoelen. Dat is de docu hop eraf draaien dat in je kont doen en dan zegmaar water in je darmen laten stromen en daarna poepen. Zoek hiervoor een tutorial op😭 hoop dat je er wat aan hebt 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 4, 2025

Annoniem1234 heel erg bedankt voor je antwoord

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 5, 2025

Volgens mij mag dit niet eens jij bent nog geen 18 dus mag die man van 47 niks met je doen.

Dus doe het niet het is strafbaar.

Maar als je zo iets wilt doen doe dan eerst een klysma om je achterste schoon te maken.

Dat is wel hygiënisch voor de ander. 

Maar als ik jou was had ik het afgezegd 

Maya_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • July 5, 2025

Hoi ​@An0ni3m 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene en er zo’n groot leeftijdsverschil is. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes Maya!