Vraag

Hoe aan seks geraken


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben jongen van 12 en wil seks, of naja fotos uitwisselen op snapchat met een andere jongen maar hoe geraak ik aan de gebruikersnamen van de jongens

11 reacties

Je kan je aanmelden op jongenout daar kan je contact vinden met andere jongens
Is dat met Skype
Reputatie 3
Badge +8
Zover ik weet is dat niet met Skype. Het is een platform op zichzelf. Daarop kun je wel aan gebruikersnamen komen.
Oke ga nu eens priberen een account te maken, houd je uptodate
Wow ze vragen je paspoort enzo, daar doe ik niet aan
Reputatie 3
Badge +8
Juist. Zo weet je zeker dat je voor je hebt wie degene zegt dat hij is. Zorgt ervoor dat de kans op ongewenste personen op dat platform sterk afneemt. Plak je BSN af op je paspoort en het kan geen kwaad hem te sturen. Er gebeurt sowieso niets mee en mocht er een hack zijn dan heb je daar alsnog weinig last van. Al snap ik wel dat je het liever niet doet, maar het is wel hét platform ervoor.
Hmmmm, wat is BSN?
Reputatie 3
Badge +8
Burgerservicenummer. Een nummer die alleen jij hebt en die fraude gevoelig kan zijn. Voor derest staat er algemene informatie op dus dat is niet interessant. Mocht je nu of ooit je paspoort eens moeten toesturen leg altijd een wit strookje overal waar je BSN staat.
En waar staat mijn BSN
Hi Naz0123,

In dit filmpje kun je zien hoe het werkt bij Jong&Out:

Jong&Out: hoe maak je een account aan?
https://www.youtube.com/watch?v=lh74qd_ZbWY

Als ze jouw identiteitskaart gecontroleerd hebben gooien ze je id -kopie gelijk weer weg.

In het filmpje zeggen ze ook wat ze wel en niet van je willen weten. Het gaat eigenlijk alleen om je naam en je foto, de rest mag je afplakken. @Daan. gaf die tip ook al van het afplakken, zodat er sws geen rare of vervelende dingen met je id kunnen gebeuren.

Ook is het wel handig om er een briefje op te doen dat je id alleen voor Jong&Out bedoeld is, das wel zo veilig.

BSN is BurgerServiceNummer, zoals hierboven al uitgelegd. Ik weet niet hoe dat noemt in België, maar ze hoeven dat nummer sws niet te weten. Ik denk tenminste dat jij uit België komt, omdat je zegt "hoe aan seks geraken" en volgens mij zeggen ze dat op die manier in België. Ik zeg net expres daarom ook dat ik niet weet "hoe dat noemt" in België, terwijl we in Nederland zouden zeggen "hoe dat heet". Maar niks mis met België, ik heb een Belgisch vriendje. Dus je bent sws welkom hier op het forum.

Groetjes,
M&M's
Dankjewel M&M’s voor je antwoord en ook Daan, Ik ga het filmpje eens bekijken. Moetsen jullie nog manieren hebben zeg ze. Ps ik ben idd belg

Reageer