Skip to main content
Vraag

hij komt niet klaar

• June 19, 2025
  • 6 reacties
  • 1147 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Nou, mijn ‘vriend’ en ik hebben meerdere keren seks gehad en natuurlijk meerdere keren andere dingen gedaan. Maar hij komt niet klaar. We hebben het daar over gehad en hij zegt dat het komt door spanning of dat als hij dan zou klaarkomen dat hij niet weer waar hij het moet laten. Ik word steeds boos op hem omdat ik een bepaalde bevestiging nodig heb. Dat is misschien ook niet de juiste reactie. Ik wil het idee hebben dat hij van mij geniet, dat idee heb ik dus niet. Jongens, help. Waar kan dit aan liggen? Liegt hij of komt het echt door spanning of bepaalde andere redenen. Het maakt me best onzeker. Verder vind ik de seks wel goed, maar is dat wederzijds?

6 reacties

• June 19, 2025

@anoniem.ml dat is heel normaal hoor dat je vriend niet kan klaarkomen door de spanning. Wees lief voor hem. een penis is een raar ding, wanneer je wilt dat ie hard is en klaar staat blijft ie slapen en vaak op het raarste moment staat ie soms keihard omhoog. Het helpt echt niet dat je boos word. Sowieso tijdens de seks gaat het toch om juist extra lief te zijn tegen elkaar. Dan voelt hij zich gesteund en gelieft en kom jij ook aan je bevestiging dat jij er ook mag zijn.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 19, 2025

Ts, dat hoeft helemaal niet aan jou te liggen. Het kan ook door de manier komen hoe hij thuis steeds op dezelfde manier heel vaak zelf komt. Dat kan hij in zijn hersenen opgeslagen hebben als de manier waarop hij alleen nog maar klaar kan komen omdat het echt zijn standaard manier is geworden. Als hij bevestigt dat hij zo handelt, heeft hij gewoon enige tijd nodig om dat te veranderen door thuis veel minder en op andere manieren te masturberen.

Heeft hij wel steeds een erectie en kan hij jou wel bevredigen? Zo ja, zie dat dan als de bevestiging waar je naar verlangt. Hij  vindt jou dus opwindend en houdt van jou, want hij gaat gewoon door, met de kennis dat hij zelf niet zal komen, omdat hij jou wel steeds lekker wil laten komen. Geniet hiervan en laat jouw angsten en kwaadheid los. Bevestig hem juist door te zeggen dat je door hem geniet en van hem houdt. Dan kun je starten om dingen zonder wrok en angst, maar met liefde en respect, na te vragen over de oorzaken dat hij niet kan komen als jullie sex hebben.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 19, 2025

Maar als hij masturbeert, komt hij dan wel klaar?  Dan zouden jullie misschien samen kunnen masturberen, dat heeft hij vast al heel vaak gedaan en dat voelt vertrouwd.  En hij doet het dan precies op de manier die hij zelf fijn vindt.

Dat is een minder grote stap dan seks en zo krijgt hij vertrouwen en zo kunnen jullie stapje per stapje verder gaan.  Maak je vooral geen zorgen, jullie komen er wel.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 2, 2025

@Ts , ik schreef mijn bericht n.a.v. een topic van een 17-jarige jongen op het Dreamersforum al enige tijd geleden. Hij kwam ook niet klaar in haar, zelfs niet naar 20 minuten terwijl zij dan juist wel kwam. Zij vond hun sex goed en hij gaf haar nooit de schuld, maar keek naar zichzelf en hoe vaak hij zich wel (op een speciale manier) niet aftrok. Na advies van een andere jongen paste hij dat heel sterk aan en lukte het wel na enige tijd om in haar te komen. Misschien speelt dit bij jullie ook en kan hij hetzelfde doen!

Blijf positief naar hem toe, praat erover en help hem! Ik hoop dat je wat aan mijn bericht hebt en dat het gaat lukken! 

• July 5, 2025

@anoniem.ml  het komt zeker door de spanning geef hem de tijd en dan zal het hem snel lukken

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 5, 2025

heey ik zou vooral vragen hoe hij zichzelf aftrekt. Het kan ook zijn dat hij het gewoon eng vind om klaar te komen bij jou en dat dat dan door seks nog niet lukt. Ik heb dat eens gehad dat een jongen na een paar keer seks steeds niet klaar kwam, toen gevraagd of hij zich naast mij gewoon wilde aftrekken en toen daarna kwam hij veel makkelijker ook door mij zegmaar

Misschien dat dus proberen x