heyy!
ik heb steeds vaker het gevoel dat ik bi of homo seksueel ben. ik ben jongen van 12 en ik vind jongens heel geil maar meisjes ook. nu twijfel ik wat ik ben
heyy!
ik heb steeds vaker het gevoel dat ik bi of homo seksueel ben. ik ben jongen van 12 en ik vind jongens heel geil maar meisjes ook. nu twijfel ik wat ik ben
Dan ben je Bi. ik ook
Ik val zelf op jongens ik zal je zelf niet in een hokje duwen en gwn kijken wat je lekker vind vind je jongens lekker is dat helemaal okay en vind je meiden lekker is dat oké en vind je alle 2 lekker is dat ook oké kijk gwn wat je lekker vind neem de tijd en probeer gwn en kijk wat je lekker vind je bent nog jong dus er kan nog veel veranderen
Hey!
Veel mensen zitten wel ergens in hun leven in dit parket, en je leeft in een tijd waar je (bijna) overal wel geaccepteerd wordt. Voel geen druk om een keuze te maken: je mag er nog dágen over doen. Je kunt ook voor “queer” rondgaan, als je wilt. Succes!
Groetjes,
Cat
Ik zou niet zo in vakjes denken. Je hoeft niet meteen te kiezen voor je voorkeur.
Leef gwoon je leven, wacht ff af je bent 12 er kan nog vanalles gebeuren.
Hoi, ik ben het eens met
Groetjes liefs Tartan X
Het is heel normaal dat je je af gaat vragen wie/wat je bent. Het kan zijn dat je bi bent maar dat is iets waar je zelf achter moet komen. Je bent ook nog erg jong dus daar heb je nog alle tijd voor. Mijn advies is wel om je niet al te druk te maken over labels. Wees gewoon lekker jezelf. Dat is veel belangrijker.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.