Skip to main content
Vraag

het voelt niet meer alsof ik in controle ben

• June 24, 2026
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Oké ik dacht dat ik het niet meer nodig zou hebben maar here we are 

oké ik ben een jonge van 16 jaar en ik voel de laatste tijd alsof normale ik en de ik als ik geil ben 2 hele andere personen zijn en het voelt alsof de geile ik een beetje de controle neemt. Ik trek veel vaker en langer af dan dat ik eigenlijk wil en het is op zo’n hoogte dat mijn arm nu vaak pijn doet. Het voel top het moment zelf meestal geweldig maar daarna als ik klaar ben voel ik me slecht en wou ik dat ik het niet gedaan had.  De laatste tijd neem ik het steeds een stapje verder. Ik zit nogal vaak op een app waar je met mensen anoniem kan chatten, ik zit er vaker op de laatste tijd omdat het echt menselijk contact is en dat vind geile ik heel spannend maar normale ik weet dat ik gewoon een vriendin heb en dat het heel slecht voelt.  

En de laatste tijd gaat het steeds verder en ik heb echt een slecht punt gehaald vandaag. Want vandaag nam ik het heel ver er was namelijk een vrouw waarmee ik heel erg aan het geilen was  en om een lang verhaal kort te maken hadden we bijna plannen gemaakt voor een sex afspraak, dit was voor geile ik heel leuk en spannend en wou het heel graag doen maar ik wist dat dit heel verkeerd was, ik heb het uit eindelijk uiteraard niet gedaan want dat was fout geweest maar ik voel me gewoon heel slecht over het feit dat ik het überhaupt overwogen heb. Ik hou heel veel van mijn vriendin en ik wil dit niet maar soms voelt het alsof ik geen keus heb en alsof het vanzelf gebeurd zonder dat ik er bij nadenk. Ik wil gewoon dat wat hier gaande is ophoud en dat ik weer een beetje controle kan krijgen over mijn eigen lichaam.

dus alsjeblieft  als iemand tips heefd laat het me alsjeblieft weten 

1 reactie

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Anoniem081 

Allereerst wil ik zeggen dat het niet moet voelen alsof je de enige bent. Veel jongens van rond de 16 hebben hier wel last van, sommige alleen meer dan andere. Dat heeft gewoon te maken met hormonen. Het is in ieder geval super goed dat ‘normale ik’ uiteindelijk heeft ingegrepen en dat je niet hebt afgesproken met die vrouw. Ookal voelt het misschien alsof je de controle kwijt bent, laat dit wel zien dat je jezelf nogsteeds tegen kunt houden.

Mijn advies zou zijn om die anonieme chat van je telefoon te halen. Zo wordt de verleiding misschien kleiner en krijgt 'geile ik' ook minder snel de kans om dingen te doen die ‘normale ik’ niet wil.

Je bent niet gek, dit maakt je geen slecht persoon, en je hebt laten zien dat je in staat bent om op tijd te stoppen. Probeer die energie op je vriendin te richten, want je houdt gewoon van haar. Daar moet ‘geile ik’ niet tussen komen.

Je kunt het!