Vraag

Het perfecte figuur

  • 4 June 2021
  • 7 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey

K zou willen vragen hoe jullie droom jongen eruit ziet en wat je lelijk vind

 

Geslacht

Leeftijd 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Langer dan mij , lief gezicht. Maar ik heb veel liever dat hij heel verlieft op mij is.

14 

Meisje 

Reputatie 2
Badge +1

Top

NOG mensen die iets kwijt willen?

 De jongens mogen dit ook invullen over beide geslachten. 

 

Xx groetjes anoniel

Hallo Anoniel :)

Ik val zelf alleen op meisjes maar een meisje moet wel deze dingen hebben voor mij:

  • Lief
  • Cute
  • Geen wappie. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +1

Droom jongen van ……..

  • Langer dan mij
  • ouder dan mij
  • lightskin
  • donkere krullentjes
  • lichte ogen

………..

14 jaartje

Mijn droomjongen..... lang,  gespierd,  bruine krullen groene ogen, knap gezicht met mooie lippen

( maar als jij niet leuk is vind ik dit uiterlijk ook niet bijzonder)

 

Meisje 15

Badge

Hey Anoniel, MensenMens hier! 

Ik zelf (jongen, 16 jaar oud) heb totaal geen ‘boodschappenlijstje’ die ik zou kunnen afgaan. Voor mij is het innerlijk erg belangrijk en dat is waar ik vooral naar kijk. Natuurlijk moet ik me wel aangetrokken voelen door diegene. Echter varieer ik echt van crushes, blond brunette, dat maakt me allemaal niet uit. Ik kijk meer naar het gezicht en de algemene dingen. Bijvoorbeeld communicatie en hoe de gesprekken lopen. 

Wanneer je (serieuze) relaties hebt gehad, zal je ook anders ernaar kijken. Je zal meer letten op bepaalde karaktereigenschappen. Die vergelijk je met je exen. Waar ging het bijvoorbeeld mis? Etc etc. 

Stel in ieder geval niet teveel eisen, je zou ook zomaar verliefd kunnen worden op iemand die je eerst niet echt aantrekkelijk vond. Ik zeg altijd, je voelt je aangetrokken tot het uiterlijk, maar innerlijk maakt verliefd. Perfect bestaat immers niet.

Met vriendelijke groet, 

MensenMens

Maakt mij niet heel veel uit denk ik, maar ik vind spaanse jongens wel knap of getinte mensen met groene ogen en dan een beetje gespierd, maar niet super gespierd haha

 

Ik ben een jongen en 17 

Reageer