Vraag

Het masturberen fijner maken

  • 27 December 2022
  • 5 reacties
  • 373 Bekeken

Badge

Vraagje:

Het masturberen word saai en vind het leuk om me zelf uitdagen met objecten die je in huis hebt 

Bijvoorbeeld en hockey bitje in doen en dan in gedachten nemen als ik het bitje uitdoe dat je niet meer mag aftrekken zodat het spannend word hebben jullie tips 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9d: Het plaatsen van of vragen om uitdagingen of opdrachten is niet toegestaan.

 

Meiden en jongens maakt niet uit

 

Thxx


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb wel eens gedaan dat ik voor een bepaalde tijd niet mag klaarkomen. Dan begin ik bijvoorbeeld om 23:00 uur en dan moet ik het tot 23:45 volhouden. Klinkt misschien niet bijzonder maar ik wordt steeds geiler hoe dichter ik bij de tijd kom dat het “mag”. Het klaarkomen voelt dan als een soort beloning.

Kleermakerszit. Handjes op je rug. Lange veter of riempje tussen je tanden en met die veter daar beneden jezelf "plagen". Mega g*** 😊 

Sjammetje xxxx

Kleermakerszit. Handjes op je rug. Lange veter of riempje tussen je tanden en met die veter daar beneden jezelf "plagen". Mega g*** 😊 

Sjammetje xxxx

Dit wil ik proberen lijkt me lekker. Moet je die veter dan vastbinden om je pik of er op laten tikken? 

Ik heb wel eens gedaan dat ik (zachte) tikjes bleef geven op mn stijfe piemel. Daar raakte ik echt opgewonden van en op een gegeven moment wil je echt gaan rukken. Het lijkt alsof je niet verder komt maar als je dan door blijft gaan met ritmisch tikjes en klapjes geven op of net onder de eikel komt er uiteindelijk na een hele tijd (duurt echt mega lang) toch een orgasme en dat is dan echt heel erg hard.  

@RobloxFortnite  ik ben meisje ;) dus bij mij doe ik dat met iets aan de veter dat langs mijn piep gaat en er ook tegenaan tikt idd. Maar ik zou me kunnen voorstellen dat je zoiets ook met je penis kan doen. 

Sjammetje xxxx

Badge

Thxx voor de tips ik fa dit proberen 

 

Als je nog meer hebt laar het weten 

Reageer