Skip to main content

Hallo lezers! 

Ik heb veel verhalen gehoord over als je vingerd je goed nat moet zijn en al die andere dingen erbij

Ik ben dat dan, maar het lukt nooit om klaar te komen als ik eerst met mijn vinger over mijn clit wrijf is dat fijn maar als ik op een gegeven moment met mijn vinger in mijn vagina ga vind ik er niks lekkers aan ( het doet ook geen pijn ofz btw) wat moet ik doen? Ik wil het namelijk wel heel graag.

Iemand tips???

Groetjes 

PS. alvast bedankt voor het reageren

Heb je al geprobeerd om alleen over je clit te wrijven, daarvan komen meer vrouwen klaar dan van echt in de vagina gaan met je vingers.

Ook kun je op internet opzoelen naar verschillende manieren om te vingeren.

En last but not least zoek op instagram eens joy.delima en ga naar haar igtv en dan volgens mij aflevering 4 van sex met tante joy, daar geeft ze goede tips

Het kan niet altijd lukken hè...

@Oink ja ik weet het maar ik wil het zo graag, en ik probeer het zo lang maar het lukt gwn niet.😪

Misschien dat het over een tijdje wel lukt?

Heey heb je een vriendje? Ik had namelijk dit probleem ook En ja ik vind het idd nie fijn bij me zelf maar laatst is het bij mij voor het eerst gedaan door hem en er ging een hele wereld open? En anders misschien vibrators proberen enz

Dat is heel normaal hoor. Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen van alleen penetratie en hebben daarvoor dus stimulatie van de clitoris nodig. Je geeft aan dat je dat wel prettig vindt, dan doe je dat toch. Je hoeft er echt niet per se in. 

@Maartje goed idee! Ik zal is een kijkje nemen!

Dankje wel!

@Just14 nee ik heb helaas geen vriendje😪

En ik kan geen vibrator kopen ivm ik heb geen pinpas

En als ik ooit een vriendje krijg, hoe moet je dat dan vragen? Ik ben trouwens 13 jaar oud

Bedankt voor je reactie!

@xLisa ja maar dat heb k wel eens vaker gedaan en geprobeert maar op een gegeven moment is iets té als je begrijpt wat ik bedoel

Bedankt voor de moeite om te reageren!

Hoiii! Er is niks mis met je hoor ik vind dat persoonlijk ook helemaal niet fijn en het geeft me geen lekker gevoel maar ik mastuurbeerde al voor 2 jaar lang en ik heb een paar dagen geleden pas mijn eerste orgasme gehad door over m’n clit te wrijven! Ik zeg natuurlijk niet dat dat perse ook iets is wat jij fijn vind maar probeer het gewoon weer steeds als je er zin in hebt en het belangrijkste is geef het wat tijd want als je alleen maar gaat masturberen met de gedachte: “ik hoop dat ik dit keer klaarkom, oh ik moet echt klaarkomen dit keer” dan lukt het je niet geloof me geef het wat tijd en dan komt het echt allemaal goed meid! :)

Reageer