Vraag

het kopen van een dildo

  • 28 March 2020
  • 4 reacties
  • 471 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoihoi, ik ben een meisje van 15.

ik wil dus best graag een dildo kopen, maar ik weet dus niet of ik dat met mn moeder wil overleggen. ik heb veel gelezen dan ik het stiekem kan kopen,maar ze kunnen wel mijn afschriften zien. en mijn moeder gaat dan aan mij vragen wat ik heb gekocht. ook als ik eerst geld zou opnemen zou ze vragen waarom ik dat nodig heb. ik vind het namelijk heel akward om het te vragen.

ik heb zelf al geexperimenteerd met vingers,tandenborstel, haarborstel en zaklamp. maar ik zou gewoon heel graag een dildo willen, is dit normaal op mijn leeftijd?

 

ik hoor graag jullie tips <3


4 reacties

Je zou het met je moeder kunnen overleggen, maar ik kan ook wel begrijpen dat dat best akward ofzo kan zijn.

of miss kan je iets met een vriend of vriendin regelen dat die er een voor je bestellen en dat jij diegene dan in een aantal keer terug betaalt, dan valt het al minder op dat je geld ergens aan uit geeft denk ik.

ik hoop dat je er wat aan hebt:)

Badge

Is niet awkward, heb ik ook gedaan. Het beste kun je het haar gwn vragen, ze zal je echt niet raar vinden want je moeder is natuurlijk ook jong geweest

-onnodige quote verwijderd-

Als je geld af pint ziet ze niet waar je het hebt gekocht enz dus zou dat doen.

Badge

ik zeg altijd zo van mam als ik iets zou willen bestellen zonder dat ik wil dat jij weet wat het is mag dat dan dan weet ze natuurlijk wel soort van wat het is maar je hoeft dan niet leterlijk te zeggen mam ik wil een dildo kopen dat is best wel chenant bij mij werkt het ik hoop dat het je helpt xoxo maaike

Reageer