Help! Wat moet ik hiermee aan!


Reputatie 1
Badge

Heyy lezers. Ik fietste laatst met een andere jongen naar huis en hij begon over hoe mijn liefdesleven eruit ziet op het moment. Ik zei dat ik op het moment geen liefde heb. Ik vroeg hetzelfde aan hem terug en hij antwoorde iets als: Ik ben eigenlijk wel op zoek naar iemand, om gezellig mee op de bank te knuffelen. Om te zoenen en seks te hebben. Hij valt op jongens (ik ook). Om heel eerlijk te zijn zou ik het best geil en lekker vinden om met hem seks te hebben.

Ik snap niet waarom hij dit op zon manier tegen mij zei. Is het misschien een hint?

Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk reageren.

Mvg, anoniem


15 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@jb14anoniempje !! 

 

Haha! Ik snap je  :)

Ik val namelijk op meisjes…

Ik hoop dat Julie een relatie krijgen 😏

C

Xx een hulpvol meisje 

 

Ik denk dat het een hint is ,want hij vroeg naar jou liefdesleven en wat vind je eigenlijk van hem. Ik ben zelf bi (val op jongens en meisjes )

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Zoals ik al had geschreven, ik zie het met hem wel zitten.

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat het een hint is ,want hij vroeg naar jou liefdesleven en wat vind je eigenlijk van hem. Ik ben zelf bi (val op jongens en meisjes )

Moet ik hem dan een keer uitnodigen en kijken of we iets kunnen worden?

Goed idee !!!! Maar niet zo snel . Gewoon die keer even kletsen hoe normale vrienden doen . En daarna hem vaker uitnodigen bij jou thuis of bij zijn thuis . Langzaam verandert de onderwerp van ..... naar verliefd en liefde . Dan kan je het pas vragen 

 

Ik hoop dat jullie een relatie krijgt

Neem hier een kijkje 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://mannengeheim.nl/een-man-verliefd-maken/&ved=2ahUKEwjlj7fm6tL2AhUXO-wKHSryABwQFnoECCcQBQ&usg=AOvVaw16ubKSoLZ2ydLjTTl5ONaW

 

Emma

Reputatie 1
Badge

Ik ben ook niet gehaast hoor! Lol

 

Reputatie 6
Badge +7

Ja, het is alsof er een groot bord staat met in hoofdletters ‘HINT’ erop geschreven met eronder in kleine letters ‘dit is een hint’ en twaalf danseressen die overdreven naar jou knipogen en zingen ‘hint-hint-hint-hint-hiiiiiiiiint’. 

 

Reputatie 1
Badge

Maar hij heeft ook gezegd dat hij niet met een jongen uit het dorp zou gaan, omdat de mensen hier niet openminded zijn. Hij wilt iemand uit de grote stad zodat hij een excuus heeft om het dorp te ontvluchten.

Reputatie 1
Badge

Ja, het is alsof er een groot bord staat met in hoofdletters ‘HINT’ erop geschreven met eronder in kleine letters ‘dit is een hint’ en twaalf danseressen die overdreven naar jou knipogen en zingen ‘hint-hint-hint-hint-hiiiiiiiiint’. 

 

Hha

Vertel als je hem uitgenodigd heeft hoe het is gegaan. Ik ben best benieuwd naar 

Reputatie 7
Badge +5

Me 2 rnn

Reputatie 1
Badge

Nou hij moet op zaterdag naar een grote stad en ik was gisteren met m aan het snappen. Hij zei dat ik eigenlijk ook een keer daar moet komen. Idk of hij samen met hem bedoelt of gw in general. T voelde wel als een soort uitnodiging, maar ben er niet op in gegaan, ik heb er de komende weken ook sws geen tijd voor🥲

Reputatie 1
Badge

UPDATE:

Ik snap nu echt best veel met hem en hij maakt opmerkingen als: wow wij lijken echt te veel op elkaar en we hebben gewoon goede gesprekken. Ik hoop dat dit verder gaat groeien!

Reputatie 5
Badge +3

je kunt hem ook een keer bij jou uitnodigen om een filmpje te kijken, misschien is dat voor jou dan ook comfortabeler in je eigen omgeving

Reputatie 7
Badge +5

Das ook wat ja.. je kan ook dan waarheid doen of durf doen! Dat is een idee! Alvast veel plezier! ( vertel ons wag er was gebeurd dan :)  )

 

Xx een hulpvol meisje 

Reageer