Hey Hey ik ben nieuw hier maar wil even mijn verhaal delen:
dus ik en mijn vriendje laten we hem Daan noemen, we zijn allebij 15.
en we zijn gaan zwemmen voor onze 3de date alles leek normaal en supper leuk we hebben ons voor de eerste keer samen omgekleed. na een tijdje gingen we van de glijbanen en ik zat tussen zijn benen en ik voelde dat hij hard was en zonder te vragen ging hij met zijn handen onder mijn topje ik vond dat nog niet zo erg en niemand zag het. na een tijdje vroeg ik of we er uit konde gaan en hij zei ja dus ik en mijn vriendje gingen er uit. We hadden onze spullen genomen en gingen samen in een hokje. dus ik deet alles uit en hij ook maar toen zag ik dat hij geil werd maar ik zei daar niks over. maar op een bapaalt moment raakte hij me aan en draaide me om en stak zijn penis in me vagina en vroeg nog wat deet je maar toen deet hij zijn hand voor mijn mond. ik begon te huilen van de pijn (hij deet het zonder comdoom) ik probeerde hem weg te duwen maar het lukte me niet dus hij kwam klaar in me terwijl ik dat niet wouw toen doe klaar was zei die dankje ik had dat even nodig maar ik zat zijn sperma uit me lopen. hij kleede zig op en ging uit het hokje en ik stond nog altijd verstijd en naakt van de pijn ik heb thuis een test gedaan en ik ben ZWANGER maar ik wil dat niet en mijn ouders mogen dat niet weten WAT MOET IK DOEN IK BEN BANG PLS HELP ME