Skip to main content

Hey Hey ik ben nieuw hier maar wil even mijn verhaal delen:

dus ik en mijn vriendje laten we hem Daan noemen, we zijn allebij 15.

en we zijn gaan zwemmen voor onze 3de date alles leek normaal en supper leuk we hebben ons voor de eerste keer samen omgekleed. na een tijdje gingen we van de glijbanen en ik zat tussen zijn benen en ik voelde dat hij hard was en zonder te vragen ging hij met zijn handen onder mijn topje ik vond dat nog niet zo erg en niemand zag het. na een tijdje vroeg ik of we er uit konde gaan en hij zei ja dus ik en mijn vriendje gingen er uit. We hadden onze spullen genomen en gingen samen in een hokje. dus ik deet alles uit en hij ook maar toen zag ik dat hij geil werd maar ik zei daar niks over. maar op een bapaalt moment raakte hij me aan en draaide me om en stak zijn penis in me vagina en vroeg nog wat deet je maar toen deet hij zijn hand voor mijn mond. ik begon te huilen van de pijn (hij deet het zonder comdoom) ik probeerde hem weg te duwen maar het lukte me niet dus hij kwam klaar in me terwijl ik dat niet wouw toen doe klaar was zei die dankje ik had dat even nodig maar ik zat zijn sperma uit me lopen. hij kleede zig op en ging uit het hokje en ik stond nog altijd verstijd en naakt van de pijn ik heb thuis een test gedaan en ik ben ZWANGER maar ik wil dat niet en mijn ouders mogen dat niet weten WAT MOET IK DOEN IK BEN BANG PLS HELP ME

Vertel het aan je ouders geloof me ze gaan echt niet boos worden want het was niet jouw schuld

Dan kan je vriendje alleen wel in de bak terechtkomen, en misschien heb je een abortus nodig. 

En bel misschien ff met de kindertel

vertel je ouders. ik snap dat het heel erg is maar dat is het beste. zij kunnen meekijken naar een dokter en een abortie doen. maak het uit met het vriendje en blokkeer hem op alles. negeer hem (dit is wel risicovol )

Hallo,

Zelfs als je het niet wilt, vertel het aan je ouders! Ze komen er toch achter en hij heeft jou dat aangedaan. Niet jouw schuld! En meld deze gast bij de politie. Zoals je zei, dit is verkrachting en er moet iets tegen gedaan worden.

Succes!

Groetjes,

justGhast

Best ongeloofwaardig opmerkelijk verhaaltje...mijn mening. Nederlands schrijven kan beter moeilijk te lezen. En je hebt dus   vrij direct zoals je schreef een zwangerschapstestje gedaan...betrouwbaar?

Het duurt over het algemeen ca. een week na innesteling voordat je voldoende hCG hebt aangemaakt om te testen. De concentratie van hCG ligt bovendien hoger naarmate je langer wacht. Een goed moment om een zwangerschapstest te doen, is de dag dat je volgende menstruatie zou moeten beginnen

Je kan het best aangifte doen bij de politie en het aan je ouders vertellen. Wat je vriendje heeft gedaan is strafbaar. En dat je zwanger bent kan je niks aandoen. Je kan vragen aan je moeder of ze mee wil gaan naar zo'n abortus ding.

Hey meisje, 

Je zat dus zoals jij schreef... tussen zijn benen en ik voelde dat hij (penis) hard was. Daar ging het  al fout met jou.  Je handen horen daar niet te zitten heb je wel toestemming eerst gevraagd aan de jongen? 

Dan geeft jij een signaal af dat het okay is jij wilt iets van hem seksueel.  Logisch dat hij dan ook aan jouw bosten  onder het topje gaat zitten.  Dat vond je dus niet erg vervolgens ga jij vrijwillig met hem naakt het kleedhokje in!!?

Als de zeden recherche  de jongen ondervraagt en jouw verhaal analyseert komt dit zeker naar boven.  

Wie was begonnen Wie triggert? Elk verhaal zeker waar seks is heeft 2 kanten voor de objectiviteit. 

Nogmaals @story girl  deze story heeft meer vraagtekens wat er echt of niet  is gebeurd .  Je kunt zo het leven van een minderjarige jongen compleet verwoesten.

Bel of chat met de Kindertelefoon. 

Maar  “maar op een bapaalt moment raakte hij me aan en draaide me om en stak zijn penis in me vagina en vroeg nog wat deet je“  mijn eigen ervaring zegt dat je zomaar niet even haast zonder het te weten, zo snel, zonder voorbereiding, staand, nat en koud, een piemel plots in een meisje kunt steken zonder dat zij daarvan op de hoogte is of meewerkt. (Met of zonder condoom maakt niks uit - en als hij een condoom zou gebruikt hebben dan had je dat vast op voorhand gemerkt?) 

Een zwangerschapstest doet idd helemaal niks zo snel na de “daad” denk ik. 

Dus   “story girl”  als jouw verhaal waar is dan bel je nu naar de Kindertelefoon, praat erover, en beslis dan of je naar de politie gaat of niet. 

Hoi @jongen1500  en @GewoonIkke ,

Letten jullie op forumregel 2? Ga respectvol met elkaar om.

@story girl vertelt nergens wanneer alles is gebeurd, en dus ook niet hoeveel tijd er is verstreken voordat ze een zwangerschapstest heeft gedaan. Als je vragen hebt over wat er is gebeurd, dan kun je die stellen, op een respectvolle manier..

Alvast bedankt, groetjes,

Mariska (De Kindertelefoon)

Hoi @story girl ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Het is niet gemakkelijk om te praten over een verkrachting. Wat goed dat jij hier je verhaal vertelt.

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Je durft hier thuis (nog) niet over te praten. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Voor  hulp bij seksueel geweld kun je ook terecht bij 

https://centrumseksueelgeweld.nl

of bij  https://www.fier.nl

Veel  sterkte!

Groetjes, Mariska

De Kindertelefoon 

Best ongeloofwaardig opmerkelijk verhaaltje...mijn mening. Nederlands schrijven kan beter moeilijk te lezen. En je hebt dus   vrij direct zoals je schreef een zwangerschapstestje gedaan...betrouwbaar?

Het duurt over het algemeen ca. een week na innesteling voordat je voldoende hCG hebt aangemaakt om te testen. De concentratie van hCG ligt bovendien hoger naarmate je langer wacht. Een goed moment om een zwangerschapstest te doen, is de dag dat je volgende menstruatie zou moeten beginnen

het is wel waar het is echt gebeurt met me 

Hey, ik hoop dat veel mensen niet zomaar oordelen en zogenaamd weten hoe het zat. Ik hoop ook vooral dat je de adviezen van @Mariska H  op kunt volgen en dat je goede hulp en steun krijgt. En heel veel sterkte !

Liefs Tover xxx

zeker niet twijfelen om naar je ouders te gaan, je kan hier niets aan doen en het is helemaal niet jouw schuld, onthoud dat. breek het contact best met deze jongen, je kan ook best nog een 2e zwangerschap test doen want deze testen zijn niet altijd betrouwbaar. praat hier zeker ook over met iemand die je vertrouwd want dit is niet iets dat je mag opkroppen. praat hierover,

Reageer