Vraag

help sex of niet

  • 25 December 2019
  • 6 reacties
  • 432 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Help allemaal

 

Afgelopen zaterdag had ik met een vriendin afgesproken het is me ex kan nog super goed met haar vonden en spreken nog vaak af. Afgelopen zaterdag dus waren we film aan het kijken en lagen te knuffelen (doen we altijd) maar dus ik ging hij buik beetje kriebelen dus zij ook bij mij en rustig gingen we wat veder nog niet gezoend was mijn shirt uit dus ik ging naar haar borsten met mijn hand en vond het niet erg (tijdens onze relatie hadden we niks meer gedaan dan zoenen, deze was al wel half jaar of meer geleden) dus haar bh ging naar beneden haar trui uit bh uit en zoenen droog sex gehad en buiten de broek gestreeld maar nu komt het dus nu ga ik zaterdag logeren met haar en weet ik niet of ze veder wilt gaan of dat ze niks wilt doen want op app zei ze dat het beetje dom was maar ze vond het wel fijn en leuk

 

Dus help moet ik meer gaan doen of helemaal niks? Wat nou als ik straks niks doet maar ze wou wel of andersom dat ik wel wat deed maar zij niet wou ik wil trouwens wel alleen als zij het wil 

 

Help help wat moet ik doen

 

Ik ben trouwens 16

En zij 15 dus help

 

Alvast bedankt

 


6 reacties

Badge +1

doe zoals de vorige keer maar dan in elkaars broek zitten en dan zie je wel

@anoniem17_18  tnx ga het aankijken

 

 

Badge

Laat het op je afkomen en verrassen je merkt het wel vanzelf of zij het ook wilt

Mweh.
Ik weet niet hoe verstandig dit is, omdat jullie het met een reden uit zullen hebben gemaakt.

Het lijkt mij desondanks beter om wel iets te doen.
Als niemand iets doet, dan gebeurt er ook niets>

Besoreek met haar wat jullie hebben gedaan, wat jij er van dacht en wat jij nu met haar wilt doen.
Zo voorkom je eventuele misverstanden en ongewenste advances.

Als zei het ook wil zou ik het gewoon doen  

Hallo Anoniem4819 :)

Je kunt het doen als je er klaar voor bent maar je moet dat wel bespreken met haar en wat je wel of niet wil. 

-Dr8gon99

Reageer