Vraag

HELP! morgen zwemmen met vriendje maar voor t eerst ongesteld!

  • 9 July 2023
  • 6 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Praat goed mee
  • 56 reacties

Kan iemand advies geven wat ik moet doen!

Ik ga morgen met mijn vriendje zwemmen, maar ik ben dus vandaag voor het eerst ongesteld geworden (ben 15 jaar). Ik weet nu echt niet wat ik  moet doen. Ik heb op het internet gezien dat je dan een tampon in doet en die er dan gelijk na het zwemmen moet verwijderen maar dat kan niet want het is natuurwater en daar is geen toillet en ik wil echt niet doorlekken bij hem. Heeft iemand tips of moet ik gewoon afzeggen? Ik weet het niet ik wil wel graag maar heb ook redelijk veel buikpijn.

Help

xx


6 reacties

Ik zal het gewoon tegen hem zegen en dat je een ander keer wel weer met hem gaat zwemmen 

Reputatie 2
Badge

Ik zou het gewoon heel eerlijk tegen je vriendje zeggen want hij zou het echt wel begrijpen en samen een oplossing proberen te zoeken je hoeft je echt nergens voor te schamen en vooral niet tegenover je vriendje. En als die moeilijk gaat doen of raar ofz dan weet je dat die niet goed genoeg voor je is. Maar ik zou het gewoon eerlijk tegen hem vertellen 

Reputatie 7
Badge +12

Ik zou het eerlijk vertellen, en dan kijken of er misschien iets anders is wat jullie kunnen doen ipv zwemmen.

-OnlyMe

Reputatie 3
Badge +1

Eerlijk zijn lijkt me de beste optie, hij kan vast meedenken! :)

Reputatie 4
Badge +1

Ik zou eerlijk zijn want: eerlijkheid duurt het langst!

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou gewoon eerlijk zijn en vertelen waarom je niet kan. Ik ben een jongen(14) en als ik een vriendin had die voor het eerst ongesteld zou zijn en het tegen mij zou zeggen had ik haar geholpen als dat nodig zou zijn en had ik ook begrepen dat ze niet wou zwemmen.

En als hij het raar vind ofzo kan het een teken zijn dat hij niet de ware is. 

 

En wees niet bang dat hij het door vertelt, waarschijnlijk doet hij dat niet maar anders zou het toch niks uitmaken want ieder meisje is/word ongesteld.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reageer