Vraag

Help, moet ik seks hebben of niet?

  • 12 May 2020
  • 8 reacties
  • 241 Bekeken

Badge

ik vind iemand leuk en diegene wilt alleen seks met mij ik wil bij hem zijn maar geen seks maar zou ik het hem gewoon laten doen of wat is jullie advies? 

groetjes een meisje van 14


8 reacties

Nooit seks hebben als je er niet klaar voor bent ik weet het klinkt een beetje cliche maar je moet het voor het eerst doen met iemand waar je omgeeft en waar je je bij op je gemakt voelt want anders ga je er later echt spijt van krijgen

x lena

O en de gemiddelde tiener wordt vaak pas ontmaagd op zijn 17/18de dus het is logisch dat je je er misschien nog hellemaal niet klaar voor bent

en als je het toch besluit te doen Doe het dan alsjeblieft veilig 

en als die jongen echt van je houd respecteerd die het dat jij er nog niet hellemaal klaar voor bent en zal hij op je wachten

~lena

Reputatie 5
Badge +5

Niks doen tegen je zin. Maak hem dat duidelijk

Reputatie 1
Badge

Heyy! Je moet nooit seks hebben als je er nog niet klaar voor bent xx

Sex doe je samen en heb je samen veel plezier van.

Jij bent geen ding dat hij even lekker kan gebruiken, en geen ding waar hij even over heen kan gaan.

Sex is heel intiem en roept veel emoties op.   Als jij je laat gebruiken omdat hij zin heeft, komen die emoties nog steeds.  Dan worden het óf negatieve emoties, of je stopt ze weg. 
Door beide wordt jij beschadigd.  Gun hem maar lekker een momentje voor zichzelf met een laptop en een tissue.  Maar jij bent er niet om te gebruiken voor zijn behoefte; daar ben je véél te kostbaar voor.

 

Reputatie 4
Badge +3

O en de gemiddelde tiener wordt vaak pas ontmaagd op zijn 17/18de dus het is logisch dat je je er misschien nog hellemaal niet klaar voor bent

en als je het toch besluit te doen Doe het dan alsjeblieft veilig 

en als die jongen echt van je houd respecteerd die het dat jij er nog niet hellemaal klaar voor bent en zal hij op je wachten

~lena

Is er een gemiddelde leeftijd? Dat wist ik niet, als die er was had ik die eig wel hoger verwacht🤷🏻‍♂️

Reputatie 1
Badge

O en de gemiddelde tiener wordt vaak pas ontmaagd op zijn 17/18de dus het is logisch dat je je er misschien nog hellemaal niet klaar voor bent

en als je het toch besluit te doen Doe het dan alsjeblieft veilig 

en als die jongen echt van je houd respecteerd die het dat jij er nog niet hellemaal klaar voor bent en zal hij op je wachten

~lena

Is er een gemiddelde leeftijd? Dat wist ik niet, als die er was had ik die eig wel hoger verwacht🤷🏻‍♂️

De gemiddelde leeftijd is 18,5

Badge

Alleen seks hebben als je er klaar voor bent

Reageer