Vraag

Help, mijn vriendin komt niet klaar!

  • 4 April 2019
  • 4 reacties
  • 1411 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendin komt niet klaar, en dat terwijl ik een lul heb die 21 cm stijf is [17 jaar]. Hebben jullie advies?

4 reacties

probeer anders een ander standje
Lullen van 21cm zijn helemaal geen garantie om de dames te laten klaarkomen. Want in tegenstelling tot jongens zijn meiden meestal helemaal niet zo van het ruige rampestampwerk.
Dus zorg voor een romantische setting, en zorg dat je vriendin in de stemming komt door een lekker lang voorspel met zoenen, knuffelen en strelen. Doe eerst aan orale seks en neem daar ook echt goed de tijd voor. Pas als ze lekker nat is geworden en ze jou zowat smeekt om seks te hebben, dan pas komt jouw puddingbuks van pas. En probeer dan haar als eerste klaar te laten komen. Het vergt misschien wat oefening van jouw kant , maar als je voelt dat jij bijna klaarkomt, probeer het dan uit te stellen door even wat rustiger aan te doen, of door even te stoppen en haar ondertussen verder te pleasen.
Vraag haar om hulp.
Zij weet immers wat zij het lekkerste vindt en hoe ze klaar kan komen.
Bespreek het dus eens.
Hey!

Bij een vrouwelijk lichaam is het vaak zo dat enkel penetreren niet voeldoende is voor een orgasme, maar dat de vrouw ook clitoraal moet gestimuleerd worden. Hier vind je nog nuttige tips over jouw vraag.
Je kunt het hier inderdaad het beste met haar over hebben, zij kent zichzelf uiteraard het beste.
Zorg er steeds voor dat jullie je beiden comfortabel voelen als je seks wilt gaan hebben.

Groetjes
Lot

Reageer