Help mij hiermee plss

  • 27 May 2020
  • 7 reacties
  • 401 Bekeken

Badge +2

Hoi 

 

Oke dit is wat er is gebeurd gister voegde een man mij toe op snap dus gisterochtend raakte we aan de praat en hij begint in ene keer over seks ik dacht na ja het zal wel en praat met hem mee over seks even later vraagt hij om een foto van mijj onderbroek ik stuurde die qant hij want hij wqas zoo lief ik wou hem niet kwijt. Die avond vroeg hijbweer om een foto van een onderbrowk dus ik stuur er weer een even later vraagt hij mij of ik een filmpje wil sturen van dat ik me bh uit doe na een klein dillema kreeg hij me overgehaald en stuur ik het filmpje even later vroeg hij of hij mijn onderbroek mocht kijken ik zei nee en hij begreep.dat en stelde voor een klein stukje te doen en stuurde dag naar hem vanochteb kreeg ik er slrijt van en dat heb ik hem ook verteld nou vanavond gingen we weer chatten ik deelde veel met ene vriendin zeft zei geef me zijn snap we gaan een test doen dus dat hij dat niet doet bij alle meisjes die hij tegen komt en hij deed hetzlefde bij haar terwijk hij tegen mij zei dat hij het met niemand ander zou willen omday ik heel lief knap aardig en grappig was volgens hem en toen nog een hele onderbouwing en even kater besloot ik hem te googlen kwam ik een oude man teg  van rond de 20 30 jaar oud en nu denk ik dus dat hij hey is of terwijl ik heb naaktfotos gedtuurd naar een misschien pedo misschien niet en nu was mijn vraag weten jullie misschien tips of manieren hoe ik en mij vriendim hem te grazen kunnen nemen

 


7 reacties

hoi

als eerste raad ik je aan om deze persoon te vragen of dat zijn echte naam is en of hij dat inderdaad is.

daarna raad ik je aan om er mee naar de politie te gaan (kan annoniem als het goed is) het is namelijk illegaal als hij het echt is

 

ik snap dat je dit niet zou willen maar het is het beste wat je kan doen op dit moment 

owh en ps: hoe oud ben je/zijn jullie?

Badge +2

Hij is met 16 zegt hij en ik ben 13

Badge +2

Ja ik heb gevraagd of hij zich niet als iemand anders voor doet maarvsinds die skipt hij me

Hoi Femke09312!

 

Je moet hiermee naar de politie gaan, en vertel het je ouders. Op die manier bescherm je jezelf, en ook andere meisjes die hier in de toekomst nog in gaan trappen! Nu hij je skipt, is het eigenlijk een bewijs dat hij het is. Want dat is een teken dat hij bang is dat je het gaat laten weten aan de politie. Heb je hem je adres gegeven of gezegt in welke stad je woont? Want als je dat niet hebt gedaan is het 100% veilig en kan hij je niet terug vinden, wat je weleens bij andere verhalen hoort. Heb je dat wel gedaan hoef je niet meteen bang te worden. Want als je het dan  vlug aan de politie meld en erbij zegt dat hij je stad/ adres weet, gaan ze beter op je letten. 

 

Ik hoop dat ik je een beetje kon helpen! En laat me gerust weten als ik je met iets anders misschien kan helpen!

 

Xx sunflower!

Reputatie 4
Badge +3

hoi

als eerste raad ik je aan om deze persoon te vragen of dat zijn echte naam is en of hij dat inderdaad is.

daarna raad ik je aan om er mee naar de politie te gaan (kan annoniem als het goed is) het is namelijk illegaal als hij het echt is

 

ik snap dat je dit niet zou willen maar het is het beste wat je kan doen op dit moment 

Ja ga alsjeblieft naar de politie, je voelt je zelf rot, maar moet je na gaan, hij doet dit niet alleen bij jou. Dit soort viespeuken moeten van de normale populatie wegblijven. Ga naar de politie en die zorgen er wel voor dat hij naar de gevangenis moet of een hele erge straf krijgt. Alsjeblieft ga naar de politie!

Hi,

als hij die vraag van je ontwijkt is het al wel duidelijk dat hij waarschijnlijk niet is wie hij zegt dat hij is! 
het is illegaal als hij deze foto’s/filmpjes houdt en al helemaal als hij 18+ is. Probeer meer van deze persoon te weten te komen (waar komt hij vandaan/e-mail/telefoonnummer) dit kan allemaal belangrijk zijn in een politieonderzoek. Geef natuurlijk niet jou nummer, aderes en e-mail. Probeer het ook aan je ouders te vertellen en dat je misschien aangifte wilt doen… hoe moeilijk het ook is ze zullen je steunen in zo’n situatie

 

Hoop dat je er wat mee kan! Stuur me een berichtje als je me nodig hebt of vragen hebt

x Angel

Reageer