Skip to main content

Help me out

• January 10, 2025
  • 2 reacties
  • 427 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyy, ik heb een vraagjeee

Ik ben 15 en ik heb dus al best wel een tijd een relatie en we beginnen dus zegeaar steeds verder te gaan. Al best wel een tijdje geleden ontgroend en nu voelen wel elkaar zegeaar ook. Ik heb een tijdje geleden met mijn moeder gepraat, en zij zei dat als ik aan s*ks wil beginnen ik eerst naar haar moet komen om er goed op voor te bereiden enzo, maar nu heeft hij het er ook over om condooms te gaan kopen zodat het wel kan. Hoe kan ik dit op een zo min mogelijk ongemakkelijke manier tegen mijn moeder zeggen? Ik weet dat het niet goed zou voelen om niet met mijn moeder te bespreken, maar het lijkt me zo ongemakkelijk om hiermee bij mijn moeder te komen. Miss rare vraag ofz maar ja.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3

onnodige quote verwijderd 

Hoi, ik ben zelf een jongen, 15 jaar. Ik denk dat het beste is om tegen je moeder te zeggen van: mam, ik en men vriendje zijn wel klaar voor seks. En ik/wij denken dat het handig is als we ieder geval condooms in huis hebben voor het geval dat het gebeurd.

Wat ik heb gelezen komt erop uit dat je moeder best nuchter over seks is en dat ze het nist van jouw wil ontnemen. Veel succes en plezier ;)

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Je moeder lijkt me iemand die het prima vindt. Probeer het maar te zeggen, ook al is het awkward. Beter dan dat ze er op een andere manier achter komt lijkt me! 

Liefs