Help me

  • 19 June 2022
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! ik ben een meisje van 11 jaar en masturbeer al ik vinger of doe iets anders dat er op lijkt. Ik haat mezelf hier door. Als ik klaar ben ga

mezelf pijn doen. 

ik haat mezelf hierdoor en denk ik : “ik ben slecht” “je bent te jong” “ga dood” “waarom doe ik dit?” “waar ben ik mee bezig?” ik vind het misschien wel fijn om te doen maar ik haat me steeds meer als het gebeurd ik huil en huil maar door terwijl ik dit schrijf. Ik wil niet meer. Ik wil weg van de wereld. 

Dit wou ik met jullie delen. Fijne dag nog verder :)

 

( deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege forumregel 10: 

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. 

Het beschrijven van zelfbeschadiging kan voor anderen choquered of juist triggerend werken, daarom worden deze details verwijderd. )


Dit topic is gesloten

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Stop met zo te denken! als jij je goed voelt om dat te doen moet jij gewoon blijven doen! En probeer om niet zo over jezelf te denken.  Denk eens aan iedereen die je zou missen als je weg bent. Heel veel succes! Xxx

Reputatie 2
Badge +1

waarom zo slecht hier over voelen er is niks om over te schamen er zijn jongens die beginnen rukken op leeftijd 9. het is menselijk dat je wilt ontdeken en goe voelen 

stop met snijden het is niet gezog vooor de huid en heel sad vr familie leden het te zien

Heyy,

stop a.u.b. met de zelfbeschadiging.

Ik ben nu paar weken clean en bezig met littekenolie erop te doen, misschien ook een aanrader voor jou?

Het is niet gek dat je 11 bent en mastubeert? Er zijn r bij die het op hun 8e al doen. Zelfs toen je 3-5 was deden vele het al onbewust. 

Je bent niet te jong, hoeft ook niet dood want wrm zou je? (Niet voor deze reden tenminste, idk wat meer maar das niet voor dit onderwerp) en waarom je het doet is omdat hormonen ervoor zorgen dat je geil wordt zodat je je voortplant, dat is het hele nut ervan. Ookal ben je wel zeer te jong om zwanger te raken, seks zou je ook al kunnen doen op 11, dus dit is echt niet raar ofz.

Ik denk dat r wel meer aan de hand is dan alleen dit waardoor je je depressief voelt, wellicht andere onderwerpen ook bespreken in de gevoelens categorie als je zou willen. 

Veel sterkte, reageer maar als je verder wil praten.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal,

 

wat fijn dat jullie degene willen helpen die dit topic heeft geopend. Er worden hele goede tips gegeven.

Zoals jullie aan de naam ‘Anonymous’ kunnen zien, is het account van diegene inmiddels verwijderd omdat ze te jong was. Natuurlijk hebben we haar eerst een mail gestuurd met uitleg, en met een doorverwijzing. Want wanneer je je zo slecht voelt dat je weg wilt van deze wereld, dan kan je 24 uur per dag terecht bij 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl . Of chatten /bellen met De Kindertelefoon, elke dag tussen 11:00 en 21:00.

 

Dit topic wordt nu gesloten.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon