Vraag

help me 5 vragen waar ik mee zit

  • 26 July 2020
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Badge

Hey, ik ben .... en ben 13 jaar en zit in de brugklas. En ga na de vakantie naar de 2e. Maar ik heb een paar vragen waar ik geen antwoord op weet dus hopelijk willen jullie mij helpen. Alvast bedankt.😀

 

Ps, sorry voor de vele vragen. Ik hoop dat het een beetje normaal overkomt.

 

 

1 Ik wil heel graag mijn piemel opmeten (omtrek/slap /stijf) het klinkt misschien een beetje dom maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Dus willen jullie me miss daarbij helpen!

 

2 Ik klink nu misschien heel dom maar veel mensen op dit forum zeggen dat hun 1e keer echt klaarkomen super nice voelde. Bij mij voelde het wel lekker maar niet echt waarbei ik dacht Wow. Kan dit?

Nu nog 6 maanden na me 1e keer klaarkomen doe ik het nog steeds af en toe heb tot nu toe maar 1/2 x het echt nice gevonden. Is dit raar? 

 

 

3 Een korte vraag maar als mijn piemel gewoon slap is lijkt het wel 3cm ofz. Maar stijf lijkt ie echt 14/15 Cm ofz. Is dit raar en heeft dit een naam ofzoiets want ik schaam me een beetje voor mijn slappe penis.

 

 

4 nu ga ik een beetje terug in de tijd rond groep 8. (3 nachten) Tijdens schoolkamp. Moesten we gaan douchen. (Dit mocht maar van 6 tot half 8 en we waren met 13 jongens. Dus iedereen moest in de rij staan want er waren maar 2 douches. De 1e dag liet een jongen zijn zeep staat bij de kraan. En vroeg dit aan een jongen te pakken en aan hem te geven. Dus hij deed de deur open pakte de zeep en sloot de deur. Ik zag de piemel van de jongen. Toen hij de deur dicht deed. Ik bleef 3 sec kijken omdat ik best schrok want hij was best groot. (Volgens mij was ie stijf) en groter dan de mijne. En ik weet niet zeker maar ik had een gevoel dat hij zag dat ik keek naar zijn piemel. 

Dus mijn vraag is, was dit dom van mij en had ik niet moeten kijken (en niet zo lang (3sec)) en is dit normaal 

Beide kanten? En kan ik er later spijt van krijgen. 

 

5 Dit is het vervolg op 4

De volgende dag gingen we weer douchen. Dit keer was ik aan de beurt als 1 van de eerste. Ik zat er 30 sec in en toen hoorde ik mijn klasgenoten komen ik de grote doucheruimte en vroegen wie er in de douche stonden. (De andere kinderen van de klas zaten bordspellentjes te spelen) maar ja want als ik ga liegen komen ze er zoizo achter. En toen gingen hun douchen. De jongen van gisteren en 2 andere. (Samen) en ik zat in de andere douche. Ik hoorde ze een beetje lachen enz maar voor de rest niet echt iets byzonders. Ik wou super graag meedoen want ik wou de piemel van de andere 2 jongens ook HEEL graag zien en experimenteren of hoe dat ook heet. Maar ik durfde het gewoon niet te vragen. En uiteindelijk was het te laat en gingen ze uit de douche. Ik weet niet zeker maar ik dacht dat ze het ook aan mij ook wouden vragen. Omdat ik ze mijn naam hoorde roepen en uiteindelijk (laat maar zeiden) wat ik hou gek vond. 

Dus is het raar dat ze dit deden, of hoort het er gewoon bij? En was dit ook normaal? En kan het zijn dat ze mij ook wouden vragen maar uiteindelijk niet deden (Ik weet het jullie waren er niet bij maar als je me verhaal zouden bekijken. Wat denken jullie dan?

 

Ps 2, nu ik dit nalees klink ik Nu heel dom enz. En klink het of ik dit uit me duim zuig. Maar ik zit er echt mee dus help me pls

 

 

Voordegene die me geholpen heeft super bedankt voor je tijd en sorry voor me vele vragen. Ik hoop dat jullie nog veel andere kinderen kunnen helpen en succes.

 

Groetjes 😉

 


3 reacties

Hey @Anoniempjeeee123 ,

Hey, ik ben .... en ben 13 jaar en zit in de brugklas. En ga na de vakantie naar de 2e. Maar ik heb een paar vragen waar ik geen antwoord op weet dus hopelijk willen jullie mij helpen. Alvast bedankt.😀tuurlijk wil ik dat 😉

 

Ps, sorry voor de vele vragen. Ik hoop dat het een beetje normaal overkomt.

ik ben wel wat gewend. 

 

1 Ik wil heel graag mijn piemel opmeten (omtrek/slap /stijf) het klinkt misschien een beetje dom maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Dus willen jullie me miss daarbij helpen!ja hoor,Dit doe je door hem in zowel slappe als stijve toestand aan de bovenkant (buikkant) op te meten. Vanaf je schaambeen, waar de penis begint, tot het topje van de eikel. De omtrek meet je op het dikste gedeelte. Snappie😉

 

2 Ik klink nu misschien heel dom maar veel mensen op dit forum zeggen dat hun 1e keer echt klaarkomen super nice voelde. Bij mij voelde het wel lekker maar niet echt waarbei ik dacht Wow. Kan dit?ten eerste je klinkt helemaal niet dom! Bij iedereen verschild dat gevoel,de een vind het super lekker en nice en de ander weer een lekker gevoel, maar dat verschilt per persoon, en misschien ook je techniek.ofzo.

Nu nog 6 maanden na me 1e keer klaarkomen doe ik het nog steeds af en toe heb tot nu toe maar 1/2 x het echt nice gevonden. Is dit raar? nee hoor, dat kan. Daar is niks raars aan.

 

 

3 Een korte vraag maar als mijn piemel gewoon slap is lijkt het wel 3cm ofz. Maar stijf lijkt ie echt 14/15 Cm ofz. Is dit raar en heeft dit een naam ofzoiets want ik schaam me een beetje voor mijn slappe penis.je hoef je er niet voor te schamen!  Bij iedereen is dat anders. Het is maar net waaruit je kijkt. En het is dus echt niet raar. Voor zover ik weet is daar geen naam voor.maar je hoeft je er niet voor te schamen hoor.

 

 

4 nu ga ik een beetje terug in de tijd rond groep 8. (3 nachten) Tijdens schoolkamp. Moesten we gaan douchen. (Dit mocht maar van 6 tot half 8 en we waren met 13 jongens. Dus iedereen moest in de rij staan want er waren maar 2 douches. De 1e dag liet een jongen zijn zeep staat bij de kraan. En vroeg dit aan een jongen te pakken en aan hem te geven. Dus hij deed de deur open pakte de zeep en sloot de deur. Ik zag de piemel van de jongen. Toen hij de deur dicht deed. Ik bleef 3 sec kijken omdat ik best schrok want hij was best groot. dat kan, bij iedereenkomt de pubertijdop een andere manier en een andere tijd.

(Volgens mij was ie stijf) en groter dan de mijne. En ik weet niet zeker maar ik had een gevoel dat hij zag dat ik keek naar zijn piemel. 

Dus mijn vraag is, was dit dom van mij en had ik niet moeten kijken (en niet zo lang (3sec)) en is dit normaal of het dom was, na mijn mening is het normaal,  als hij zich er niet prettig bij voelde is het iets anders,maar het is gewoon normaal,  je wou wat ontdekken en experimenteren. 

Beide kanten? En kan ik er later spijt van krijgen. ja, denk het wel. Of je er later spijt van gaat krijgen licht helemaal aan jou.

 

5 Dit is het vervolg op 4

De volgende dag gingen we weer douchen. Dit keer was ik aan de beurt als 1 van de eerste. Ik zat er 30 sec in en toen hoorde ik mijn klasgenoten komen ik de grote doucheruimte en vroegen wie er in de douche stonden. (De andere kinderen van de klas zaten bordspellentjes te spelen) maar ja want als ik ga liegen komen ze er zoizo achter. En toen gingen hun douchen. De jongen van gisteren en 2 andere. (Samen) en ik zat in de andere douche. Ik hoorde ze een beetje lachen enz maar voor de rest niet echt iets byzonders. Ik wou super graag meedoen want ik wou de piemel van de andere 2 jongens ook HEEL graag zien en experimenteren of hoe dat ook heet. Maar ik durfde het gewoon niet te vragen. En uiteindelijk was het te laat en gingen ze uit de douche. Ik weet niet zeker maar ik dacht dat ze het ook aan mij ook wouden vragen. Omdat ik ze mijn naam hoorde roepen en uiteindelijk (laat maar zeiden) wat ik hou gek vond. 

Dus is het raar dat ze dit deden, of hoort het er gewoon bij? hoort er gwn bij, ook bij het experimenteren. 

En was dit ook normaal? na mijn mening is het normaal, zei wouden gewoon wat experimenteren. En kan het zijn dat ze mij ook wouden vragen maar uiteindelijk niet deden (Ik weet het jullie waren er niet bij maar als je me verhaal zouden bekijken. Wat denken jullie dan?zou best kunnen. 

 

Ps 2, nu ik dit nalees klink ik Nu heel dom enz. En klink het of ik dit uit me duim zuig. Maar ik zit er echt mee dus help me pls

je klinkt echt niet dom! Hopelijk helpt dit!

 

Voordegene die me geholpen heeft super bedankt voor je tijd en sorry voor me vele vragen. Ik hoop dat jullie nog veel andere kinderen kunnen helpen en succes.zoveel vragen waren het niet hoor😉 , ik ben wel wat gewend. 

 

Groetjes 😉

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey,

 

Het beste is een meetlint hiervoor te gebruiken.
Voor de omtrek: gewoon het meetlint rond je piemel doen en niet strak aantrekken. Meetlint moet volledig tegen je piemel zijn.
Slap: Het meetlint aan de bovenzijde van je piemel leggen en meten van tegen je schaamstreek tot het einde van je piemel
Stijf: Je piemel eerst stijf maken, daarna hetzelfde doen zoals in slape toestand.
 

Iedereen ervaart zijn 1ste keer klaarkomen op zijn manier. Ligt eraan of je nerveus was of niet denk ik.
 

Zicht kan bedriegen, je piemel kan misschien wel 3 cm in slappe toestand lijken, maar is misschien wel groter. En is hij in werkelijkheid dan toch maar 3 cm hoef je zich daar eigenlijk niet voor te schamen.

 

Kijken mag, aankomen zonder toelating niet. Dus heb je niets verkeerds gedaan volgens mij. Het is vrij normaal dat je nieuwsgierig bent in anderen hun piemels.

 

Het hoort er gewoon bij, zij zijn net als jou nieuwsgierig.

 

Je vragen klinken totaal niet dom hoor, je zat met vragen. Domme vragen bestaan er niet, wel domme antwoorden.

Hopelijk heb ik jou wat kunnen helpen.

 

Groetjes West-VlamingBoy

 

 

Ps, sorry voor de vele vragen. Ik hoop dat het een beetje normaal overkomt.

No problemo! Daarvoor bestaat het forum!

 

 

1 Ik wil heel graag mijn piemel opmeten (omtrek/slap /stijf) het klinkt misschien een beetje dom maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Dus willen jullie me miss daarbij helpen! 

omtrek heb ik zelf nooit gdn dus weet ik niet. Lente stijf moet je gwn een latje/lintmeter nemen en meten van je buik tot het topje van je eikel.

 

2 Ik klink nu misschien heel dom maar veel mensen op dit forum zeggen dat hun 1e keer echt klaarkomen super nice voelde. Bij mij voelde het wel lekker maar niet echt waarbei ik dacht Wow. Kan dit?

Nu nog 6 maanden na me 1e keer klaarkomen doe ik het nog steeds af en toe heb tot nu toe maar 1/2 x het echt nice gevonden. Is dit raar? 

nee Joch, misschien ben je minder ver in je puberteit en boeit het je niet zo veel. Veranderd wrs wel nog.

 

3 Een korte vraag maar als mijn piemel gewoon slap is lijkt het wel 3cm ofz. Maar stijf lijkt ie echt 14/15 Cm ofz. Is dit raar en heeft dit een naam ofzoiets want ik schaam me een beetje voor mijn slappe penis.

​​​​​​Ja dit kan zeker. Er bestaan 2 soorten piemels. De ene soort is slap relatief klein en groeit veel als ie stijf wordt. De andere soort is relatief groot in slappe toestand, maar groeit minder als je stijf word. 

 

4 nu ga ik een beetje terug in de tijd rond groep 8. (3 nachten) Tijdens schoolkamp. Moesten we gaan douchen. (Dit mocht maar van 6 tot half 8 en we waren met 13 jongens. Dus iedereen moest in de rij staan want er waren maar 2 douches. De 1e dag liet een jongen zijn zeep staat bij de kraan. En vroeg dit aan een jongen te pakken en aan hem te geven. Dus hij deed de deur open pakte de zeep en sloot de deur. Ik zag de piemel van de jongen. Toen hij de deur dicht deed. Ik bleef 3 sec kijken omdat ik best schrok want hij was best groot. (Volgens mij was ie stijf) en groter dan de mijne. En ik weet niet zeker maar ik had een gevoel dat hij zag dat ik keek naar zijn piemel. 

Dus mijn vraag is, was dit dom van mij en had ik niet moeten kijken (en niet zo lang (3sec)) en is dit normaal 

Beide kanten? En kan ik er later spijt van krijgen. 

ik denk dat veel jongens vergelijken met anderen hoor. Ik zou het zelf ook doen. Dat is een stukje onzekerheid. Dom is dit niet hoor. Je hoeft er geen spijt van te hebben. 

5 Dit is het vervolg op 4

De volgende dag gingen we weer douchen. Dit keer was ik aan de beurt als 1 van de eerste. Ik zat er 30 sec in en toen hoorde ik mijn klasgenoten komen ik de grote doucheruimte en vroegen wie er in de douche stonden. (De andere kinderen van de klas zaten bordspellentjes te spelen) maar ja want als ik ga liegen komen ze er zoizo achter. En toen gingen hun douchen. De jongen van gisteren en 2 andere. (Samen) en ik zat in de andere douche. Ik hoorde ze een beetje lachen enz maar voor de rest niet echt iets byzonders. Ik wou super graag meedoen want ik wou de piemel van de andere 2 jongens ook HEEL graag zien en experimenteren of hoe dat ook heet. Maar ik durfde het gewoon niet te vragen. En uiteindelijk was het te laat en gingen ze uit de douche. Ik weet niet zeker maar ik dacht dat ze het ook aan mij ook wouden vragen. Omdat ik ze mijn naam hoorde roepen en uiteindelijk (laat maar zeiden) wat ik hou gek vond. 

Dus is het raar dat ze dit deden, of hoort het er gewoon bij? En was dit ook normaal? En kan het zijn dat ze mij ook wouden vragen maar uiteindelijk niet deden (Ik weet het jullie waren er niet bij maar als je me verhaal zouden bekijken. Wat denken jullie dan?

Er zijn veel jongens die experimenteren hoor. Of ze je erbij wilden weet je natuurlijk niet. Het is relatief normaal dat kinderen/jongeren experimenteren

Ps 2, nu ik dit nalees klink ik Nu heel dom enz. En klink het of ik dit uit me duim zuig. Maar ik zit er echt mee dus help me pls

is zeker niet dom! We zijn hier om elkaar te helpen!

 

 

Reageer