Vraag

help k ben bang dat ze zwanger kan zijn

  • 23 April 2023
  • 8 reacties
  • 407 Bekeken

Badge

ik had seks   en ik moest toen ik klaar kwam de condoom vasthouden want ik was bang dat die anders los ging nu ben ik bang dat er misschien een beetje sperma in de vagina is gekomen kan ze nu zwanger zijn? Help alsjeblieft ik werk ook heel misselijk na dat ik kkaarkwam

Ik ben een jongen btw


8 reacties

Badge

Hoi, die kans is erg klein. De enige mogelijkheid is als je sperma op je vingers had toen je de condoom aan raakte en daarna jezelf beneden hebt aangeraakt. Maar dan is dit een heel klein beetje, met 50% kans dat ze naar de goede eierstok zwemmen (er zijn er 2), en zelfs dan is de meeste sperma niet sterk genoeg om het eitje binnen te komen en te bevruchten. De kans word nog kleiner omdat er maar een paar dagen zijn dat een eitje vruchtbaar is. Dus de kans is echt heel heel klein, maar het is altijd een goed idee om na 1 of 2 weken een test te doen. De goedkoopste bij de kruidvat zou ik aanraden. Je plast in een plastic bekertje en doet hier de test in. Je kan altijd een vriendin of de jongen zelf mee vragen als je dit eng vind. En wees niet bang om de test te kopen. Als je dit wel eng vind kan je dit in een andere dorp/stad doen (dichtbij) zo dat niemand je kent.

succes! <3

Badge

(….) de kans is echt heel heel klein, maar het is altijd een goed idee om na 1 of 2 weken een test te doen. De goedkoopste bij de kruidvat zou ik aanraden. Je plast in een plastic bekertje en doet hier de test in. Je kan altijd een vriendin of de jongen zelf mee vragen als je dit eng vind. En wees niet bang om de test te kopen. Als je dit wel eng vind kan je dit in een andere dorp/stad doen (dichtbij) zo dat niemand je kent.

succes! <3

Dankje maar ik maak me alsnog zorge ik werk ook heel misselijk na dat ik klaar kwam maar ik dacht dat de condoom los zou laten daarom hield ik hem vast maar daarna werd ik bang dat er daardoor misschien sperma in de vagina is gekomen  

hey, de kans is klein dat ze zwanger is hoor.

slikt ze de pil of heeft ze zo een prik gehad? zo ja dan is er echt 10%kans dat ze zwanger is

als je echt twijfelt dan kan je altijd een zwangerschap test kopen voor der, stel ze is wel zwanger zou ik het eerlijk zeggen tegen jullie ouders en samen tot een plan komen(ik weet niet hoe oud jullie zijn)

en anders kunnen jullie het kindje weg late halen.

en over de misselijkheid: als het niet over gaat zou je altijd naar de dokter kunnen gaan<3

groetjes<333

Reputatie 7
Badge +17

Als je het condoom goed om had en niet gescheurd was is er eigenlijk bijna geen kans dat ze zwanger is. En als het condoom niet te groot was hoef je ook niet bang te zijn dat hij er af gaat als je bezig bent.

Dat je misselijk werd na het klaarkomen heeft verder niks te maken met of zij zwanger is of niet.

Als jullie echt twijfelen kan ze natuurlijk een zwangerschapstest doen maar het lijkt me handiger dat je gewoon leert vertrouwen dat het condoom werkt. 

De kans dat ze zwanger is is wel heel klein, maar het kan natuurlijk altijd… Als jullie je hier zorgen over maken dan zou ik voor de zekerheid binnenkort een test doen. Ik ga er vanuit dat je vriendin ook de pil slikt? want dat maakt de kans om zwanger te worden helemaal klein, zo niet dan zou ik jullie aanraden om dat te gaan regelen bij de huisarts met 1 van je ouders. En die misselijkheid staat denk ik wel los van een condoom vasthouden en wel of niet zwanger zijn...

 ik Zou jullie aanraden om dat te gaan regelen bij de huisarts met 1 van je ouders. En die misselijkheid staat denk ik wel los van een condoom vasthouden en wel of niet zwanger zijn...

ja klopt.

de dokter kan ze ook zelf doen met hem de dokter mag niet vertellen tegen je ouders als je dat niet wilt.

 

@anoniempjeee123456 volgens mij heeft een huisarts wel een soort van geheimhouding, maar als je onder de 16 bent dan kan/moet hij of zij het wel met je ouders overleggen, weet niet precies hoe het zat maar het heeft wel met je leeftijd te maken.

-onnodige quote verwijderd-

neehoor als jij bij de dokter vertelt vertel dit nie tegen me ouders of verzorger vertellen ze dat niet en mag ook nie ivm privacy

Reageer