Skip to main content

help ik wil seks mr k ben 12

• 10 januari 2025
  • 5 reacties
  • 426 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben 12 jaar en ik wil heel graag seks en ik weet het is heel vroeg alleen k wil het al 2 jaar maar ik ga wel bescherming doen hebben jullie tips of dingen(ik heb geen vriendje mr k wil gw t gevoel hebben dat ik seks heb) en kan dit ?

5 reacties

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • 10 januari 2025

Hey 

Op 12 jarige leeftijd is het niet oké om seks te hebben. Heb je een vriendje / vriendin ? Zo nee kan het zeker niet . Zo ja is het niet oké op je 12 

Liefs anymoymous 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 10 januari 2025

12 is nog wel heel erg jong. Ik zit op dit moment ook te twijfelen van wel of niet ofz, maar ik ben 15 (bijna 16) en heb een relatie van 9 jaar

Forum|alt.badge.img

nou het is jong maar als je iemand vindt die het ook wilt zou je het gwn kunnen doen ik ben 15 en zou het graag ook willen doen ga het met een 13 jarig meisje doen maar ik val op iets jonger maar niet onder de twaalf of tien

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 316 reacties
  • 17 januari 2025

@Lekkere jonge wilt 69 

hier zeg je dat je t graag zou willen en in je andere topic zeg je dat je al seks hebt gehad??

wat is t nou??

Anomaly777
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 6 februari 2025

@Lekkere jonge wilt 69 

hier zeg je dat je t graag zou willen en in je andere topic zeg je dat je al seks hebt gehad??

🤣🤣🤣juist ja, dit!

Lees zijn andere topics, wilt ie seks met een 11 jarige maar zegt dat juist zei het wil, zegt ie.

Kan hij wel zeggen, zullen wij nooit weten.

Want de waarheid zal ie toch niet vertellen.

En vergeet vooral niet de woorden “lekker strak”, zegt ook al genoeg over dit figuur.

Zal wel weer zo’n ouwe pedofiele zolderkamer trekker zijn. 

Krijgen geen aandacht en dan komen ze hier de boel opnaaien. 

Sukkels🤣🤣🤣

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen