[HELP] Ik wil seks met oude vriend

  • 24 August 2023
  • 1 reactie
  • 502 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een vriend van de basisschool en ik zit nu net in de tweede klas. We hebben sinds de basisschool niet meer gesproken maar tijdens een van de laatste afspraken die we hebben gehad heb ik hem afgetrokken. Hij vroeg of ik het wilde en ik zei ja. Hij heeft me tijdens die afspraak ook om meer gevraagd. Ik zei toen nee, maar ik zou dat nu wel heel graag willen. Zoals je aan mijn gebruikersnaam kunt zien, ben ik gay. Wij waren ook allebei jongens. Hij heeft nooit gepraat over mijn seksualiteit, maar vroeg deze dingen dus wel aan een jongen. Ik wil heel graag weer met hem in contact komen om met hem te experimenteren. Hij is de enige in mijn omgeving die ook op deze manier wil experimenteren (als hij niet van gevoel is veranderd). Het enige probleem is, onze laatste interactie was een kleine ruzie. Het was niet heel erg, maar dit is misschien wel één van de redenen waarom wij elkaar niet meer spreken. Het liefst zou ik weer met hem afspreken en dus met hem experimenteren. Heeft iemand tips over hoe ik dit waar kan maken over met andere knappe jongens kan experimenteren. Misschien nog één handig detail: ik ben het liefst bottom.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Als ik jou was zou ik het rustig aan doen. Eerst zou ik hem appen om te vragen of hij misschien wilt praten over de ruzie en of jullie weer kunnen afspreken. Het is het handigste om dat op te lossen. Misschien als de vibes goed zijn kan je hem vragen of hij misschien nogsteeds iets met jou zou willen doen omdat je je nu beseft dat je dat nu wel zou willen. Maar misschien moet je daarvoor gewoon voor de tweede keer afspreken. Je kan nooit weten of hij weer iets met je wilt proberen als je het simpel weg niet vraagt. 

Reageer