Vraag

help ik snap mn seksualiteit en gender niet meer

  • 16 March 2024
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Weet de weg
  • 19 reacties

Hallo mensjes mijn naam is kath ik ben 13 

jullie kunnen aan mijn profiel zien dat ik een lesbishe en genderfae vlag heb als achtergrond maar ik weet het niet zeker ik heb nog nooit een crush gehad maar het idee van met mannen zoenen of seks hebben vind ik walgelijk maakt niet uit hoe ik ze voorstel maar bij een vrouw ben ik er comfortabeler met het idee in het algemeen zijn vrouwen ook mooier ik snap mezelf niet meer ik voel soms me ook gewoon als persoon en geen vrouw soms voel ik me beide en soms ben ik gewoon mezelf en soms maakt het niet uit en is het niet belangrijk ik snap het echt niet meer

 

Help


5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Kath 

Ik zou het gewoon ff laten.

Word eerst anders maar is verliefd.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Kath! Jammer dat je zo met jezelf in de knoop zit. Misschien is het zoals @Wees Jezelf Bij Noah ook zegt wel een goed idee om het gewoon allemaal even los te laten. Je hoeft niet perse een label aan jezelf geven. Jij bent jij en jij bent mooi zoals je bent en je zal vanzelf merken wanneer je op iemand verliefd bent :)

Liefs van mij :)

Het is heel normaal dat je op deze leeftijd hierover nadenkt. Dit hoort namelijk bij het vormen van je identiteit.
Ik zou er met de mentaliteit ingaan van dat je leuk vindt wie je leuk vindt en dat je bent wie je bent. Als je over het algemeen vrouwen leuk vind, maar af en toe een man is dat prima, hetzelfde geldt als je alleen mannen op romantisch gebied leuk vind en vrouwen op beide, je ziet wel. 

doe gewoon wat je leuk lijkt en wees jezelf. Dan komt het wel goed, we verdelen gender en seksualiteit misschien als hokjes, maar het is eigenlijk een spectrum.  Dingen staan dus niet zo vast als ze lijken.

 

Verliefd worden zegt ook niet zo veel hoor, ikzelf ben nog nooit verliefd geweest, maar weet vrij zeker dat ik op vrouwen val.


Doe gewoon rustig research, maar focus vooral op jezelf blijven. 
 
nog een fijne dag! 😀

 

Reputatie 7
Badge +17

Jij bent Kath en wie/wat je leuk vindt, daar kom je echt wel achter. Het is niet nodig daar nu al een label op te plakken. Je bent sws nog volop in ontwikkeling en zoals @wild forest  zegt, het hoeft ook helemaal niet vast te staan.

Reputatie 4
Badge

Dankjewel iedereen voor de reacties andere perspectieven helpen mij altijd❤

Reageer